Berichten verwijderen van leavers
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Berichten verwijderen van leavers
Hallo allemaal,
Ik ben beheerder van en forum nu heb ik een member die weg gaat en heeft over de 1200 berichten op het forum is er een manier om al deze berichten 1 x keer te verwijderen ?
Ik weet dat het in PHPBB3 wel mogelijk is maar in beheerders panel kan ik hier niet over vinden
Ik hoop dat het mogelijk is anders heb ik nog heel wat te doen met 1200 berichten verspreid over het hele forum te verwijderen 1 voor 1
Maar ja wat er ook gebeurt altijd blijven
Dutchborg
Ik ben beheerder van en forum nu heb ik een member die weg gaat en heeft over de 1200 berichten op het forum is er een manier om al deze berichten 1 x keer te verwijderen ?
Ik weet dat het in PHPBB3 wel mogelijk is maar in beheerders panel kan ik hier niet over vinden
Ik hoop dat het mogelijk is anders heb ik nog heel wat te doen met 1200 berichten verspreid over het hele forum te verwijderen 1 voor 1
Maar ja wat er ook gebeurt altijd blijven
Dutchborg
Re: Berichten verwijderen van leavers
Als je de gebruiker verwijdert, en dan kijkt waar je lid gepost hebt, dan staat er gast.
Volgens mij is is er geen optie om alle berichten in 1x te deleten.
Volgens mij is is er geen optie om alle berichten in 1x te deleten.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» verwijderen van berichten [Opgelost]
» permissies verwijderen berichten leden
» forum verwijderen
» Niet instaat om berichten te verwijderen of velden aan te passen.
» Lid verwijderen
» permissies verwijderen berichten leden
» forum verwijderen
» Niet instaat om berichten te verwijderen of velden aan te passen.
» Lid verwijderen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: