forum verwijderen
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
forum verwijderen
Hallo
Ik kan mijn forum niet verwijderen.
Ik heb het forum leeg gemaakt, leden verwijdert, maar ik zie nergens een knop of zo dat ik het kan verwijderen....
zou iemand me kunnen helpen?
Ik kan mijn forum niet verwijderen.
Ik heb het forum leeg gemaakt, leden verwijdert, maar ik zie nergens een knop of zo dat ik het kan verwijderen....
zou iemand me kunnen helpen?
Laatst aangepast door twinkle773 op do 5 apr 2012 - 15:30; in totaal 1 keer bewerkt
Re: forum verwijderen
Daarvoor moet je naar Algemeen>>>Forum Deletion (alleen voor de forumoprichter)
Volg daar de stappen. Je ontvangt een bevestigingsmail, die je moet bevestigen om je forum te verwijderen.
Suc6
Volg daar de stappen. Je ontvangt een bevestigingsmail, die je moet bevestigen om je forum te verwijderen.
Suc6
Laatst aangepast door VJ. op do 5 apr 2012 - 15:31; in totaal 1 keer bewerkt
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: forum verwijderen
_topic opgelost en gesloten_
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Forum verwijderen
» Forum (verwijderen)
» verwijderen van Forum
» Forum verwijderen
» forum verwijderen
» Forum (verwijderen)
» verwijderen van Forum
» Forum verwijderen
» forum verwijderen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: