Hackers op het forum
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Hackers op het forum
Wij hebben sinds een aantal dagen hackers op het forum
Zij loggen in op de forumnaam van de leden en plaatsen rare berichten en sturen PB's naar andere leden..
Ik heb het hele beheerderspaneel al uitgekamt maar kan maar niet vinden wat ik hier aan kan doen
http://staffordshire.actieforum.com/
Hopelijk weet iemand hier de oplossing
Groetjes
Zij loggen in op de forumnaam van de leden en plaatsen rare berichten en sturen PB's naar andere leden..
Ik heb het hele beheerderspaneel al uitgekamt maar kan maar niet vinden wat ik hier aan kan doen
Groetjes
Jolanda- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 36
Registratie : 05-01-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Hackers op het forum
Das vervelend..
Umm, wat je kan doen.
Als je een Ip - adres hebt van hun.
Dan kan je het bannen.
- Beheerderpaneel
- Gebruikers en Groepen
- Verbanningsbeheer
Een Ip adres zoeken:
1. ga naar een topic waar de hacker een bericht poste.
En klik op het icoontje voor Ip adres.
Staat meestal bij Quote, edit, delete.
Umm, wat je kan doen.
Als je een Ip - adres hebt van hun.
Dan kan je het bannen.
- Beheerderpaneel
- Gebruikers en Groepen
- Verbanningsbeheer
Een Ip adres zoeken:
1. ga naar een topic waar de hacker een bericht poste.
En klik op het icoontje voor Ip adres.
Staat meestal bij Quote, edit, delete.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Wat kunnen we nu het beste doen om dit op te lossen? Ze hebben geen ander IP gebruikt, dat is het raarste.
Jolanda- Actief Forumlid
-
Registratie : 05-01-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik stel voor om de crew te vragen om zijn / haar wachtwoorden te veranderen.
Das de 1e stap.
Verder zal je nog even geduld moeten hebben.
Das de 1e stap.
Verder zal je nog even geduld moeten hebben.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dat hebben ze al gedaan, maar daarna zijn ze weer gekraakt en gaan ze weer verder.
Jolanda- Actief Forumlid
-
Oké.
Heel veel verstand heb ik hier niet van.
Maar dan raad ik Jolanda aan om even contact op te nemen met het beheer.
Die kunnen vast wel iets doen.
Joost- Beheerder
-
slytherin78 schreef:Oké.
Ik ben het beheer van dat forum.
Jolanda- Actief Forumlid
-
Jolanda schreef:Wij hebben sinds een aantal dagen hackers op het forum
Groetjes
Daar heb ik sinds vandaag ook last van.
Alleen maken ze zelf reclame voor hun eigen actie forum......
Ik weet ook al wel wie het is, wat kan ik hier aan doen?
Claudia34- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Alleen weten wie de mogelijke dader is, is niet genoeg.
Je zal het moeten kunnen bewijzen.
Umm, ik raad je dan tog aan om contact op te nemen met een beheerder van dit forum.
Je zal het moeten kunnen bewijzen.
Umm, ik raad je dan tog aan om contact op te nemen met een beheerder van dit forum.
Joost- Beheerder
-
Dat ben ik ook zelf hihihi!
Maar ik heb haar ip al geband enzo en mijn leden gezegd dat ze een moeilijk te raden w8woord moeten instellen.
Maar ik heb haar ip al geband enzo en mijn leden gezegd dat ze een moeilijk te raden w8woord moeten instellen.
Claudia34- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Forum,
» forum bot
» Bestaand forum veranderen in nieuw forum
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Forum,
» forum bot
» Bestaand forum veranderen in nieuw forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: