Signature
Pagina 1 van 1 • Deel •
Signature
Oke, ik heb een speciale signature gemaakt voor een evenement op mijn forum.
Maar omdat ik wil dat leden niet zelf allerlei signature's maken omdat je dan een onoverzichtelijke bend krijgt.
Wil ik zelf bij leden dit plaatje toevoegen in hun onderschrift hoe doe ik dit.. en hoe maak ik het dan ook zichbaar op het forum zelf!??
Ps: hoe vinden jullie hem XD

Maar omdat ik wil dat leden niet zelf allerlei signature's maken omdat je dan een onoverzichtelijke bend krijgt.
Wil ik zelf bij leden dit plaatje toevoegen in hun onderschrift hoe doe ik dit.. en hoe maak ik het dan ook zichbaar op het forum zelf!??
Ps: hoe vinden jullie hem XD

George- Actief lid

- Leeftijd: 15
Aantal berichten: 229

Re: Signature
bij gebruikers en groepen kun je als je op de naam van het lid klik alles aan passen.
Bij usersopties kun je de onderschrift aan zetten. Of het kan dat alleen jij ze toevoegd weet ik niet. Je kunt wel groepen allen het recht geven een onderschrift te geven. Zou je die persoon in een groep kunnen zetten
Bij usersopties kun je de onderschrift aan zetten. Of het kan dat alleen jij ze toevoegd weet ik niet. Je kunt wel groepen allen het recht geven een onderschrift te geven. Zou je die persoon in een groep kunnen zetten

asilverwolf- Forumlid

-

Leeftijd: 18
Aantal berichten: 175

Oke, ik laat aan de hand van screens zien wat ik heb gedaan.
Ten eerste heb ik bij useropties gedaan dat alle gebruikers het mogen veranderen.

Dan ga ik naar een gebruiker die de afbeedling hoort te krijgen hem neer plaatsen (in het beheerpaneel) en krijgt hij het toch niet!!
Ten eerste heb ik bij useropties gedaan dat alle gebruikers het mogen veranderen.

Dan ga ik naar een gebruiker die de afbeedling hoort te krijgen hem neer plaatsen (in het beheerpaneel) en krijgt hij het toch niet!!
George- Actief lid

hum raar heb je het al gebrobeert me een anderen afbeelding

asilverwolf- Forumlid

-

Leeftijd: 18
Aantal berichten: 175

Jha, met een tekstje.
Maar hij doet het niet!?
Maar hij doet het niet!?
George- Actief lid

Je moet dan wel eerst een bericht tikken dan krijg je hem te zien

Godmother- Forumlid

-

Aantal berichten: 194

As ik straks op pc zit, probeer ik 't.
bij voorbaat dank!
bij voorbaat dank!
George- Actief lid

Dit kwam vroeger ook bij mij voor maar het is opgelost door wat te knoeien.

Nathy- Moderator

-

Aantal berichten: 154

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: