Signature
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel•
Signature
Beste,
Ik heb een forums gemaakt (ben dus admin) en voor het eerst ervaar ik problemen met mijn signature.
Het probleem is namelijk dat het niet weergeven wordt, ondanks dat het weergeven van signatures na iedere post aangevinkt staat.
Cheers
Ik heb een forums gemaakt (ben dus admin) en voor het eerst ervaar ik problemen met mijn signature.
Het probleem is namelijk dat het niet weergeven wordt, ondanks dat het weergeven van signatures na iedere post aangevinkt staat.
Cheers
Laatst aangepast door Dragonytail op zo 31 dec 2017 - 19:47; in totaal 2 keer bewerkt (Reden van aanpassing : groen bolletje)
Evolta- Nieuw Forumlid
- Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 02-06-11
Re: Signature
Staat het wel in het beheerderspaneel aangevinkt?
(Gebruikers en Groepen--->User Options--->Onderschrift toestaan : Alle Gebruikers)
Kijk ook even in je voorkeuren of het daar staat aangevinkt, en bij elke post kan je dit ook nog eens veranderen. Misschien is je sign leeg?
(Gebruikers en Groepen--->User Options--->Onderschrift toestaan : Alle Gebruikers)
Kijk ook even in je voorkeuren of het daar staat aangevinkt, en bij elke post kan je dit ook nog eens veranderen. Misschien is je sign leeg?
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Aantal berichten : 406
Geboortedatum : 20-10-95
Leeftijd : 22
Registratiedatum : 18-10-08
Re: Signature
@kiekeboe schreef:Staat het wel in het beheerderspaneel aangevinkt?
Daar ging het idd mis, bedankt voor de hulp 8)
Evolta- Nieuw Forumlid
- Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 02-06-11
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: