Oude hulp topics
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Oude hulp topics
Geachte leden,
Ik keek net even in dit onderdeel en ik zag dat er veel oude topics staan.
Waar al een hele tijd niet meer gepost is.
Ik wil jullie dus vragen om hier even te posten, dan zullen wij (mods) het topic sluiten.
Tenzij de vraag nog niet opgelost was / vergeten.
Dus ben jij de topic starter, geef even de topic naam en de link erbij.
Ik dank u vriendelijk..
Ik keek net even in dit onderdeel en ik zag dat er veel oude topics staan.
Waar al een hele tijd niet meer gepost is.
Ik wil jullie dus vragen om hier even te posten, dan zullen wij (mods) het topic sluiten.
Tenzij de vraag nog niet opgelost was / vergeten.
Dus ben jij de topic starter, geef even de topic naam en de link erbij.
Ik dank u vriendelijk..
Laatst aangepast door slytherin78 op do 16 okt 2008 - 22:30; in totaal 1 keer bewerkt
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Oude hulp topics
Goed, dan doe ik het zelf maar.
Ik kwam heel veel topics van de maand Maart, april enz tegen.
Dus die heb ik per direct gesloten en verplaatst naar het archief van Algemene Problemen.
Ik kwam heel veel topics van de maand Maart, april enz tegen.
Dus die heb ik per direct gesloten en verplaatst naar het archief van Algemene Problemen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Imageshack: oude afbeeldingen
» Oude berichten verdwijnen
» oude forum verwijderen
» Oude captcha gebruiken
» vraagje oude forum opnieuw opstarten
» Oude berichten verdwijnen
» oude forum verwijderen
» Oude captcha gebruiken
» vraagje oude forum opnieuw opstarten
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: