Onze lay-out
+2
bLACKADDER
mama_Van_saartje
6 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Onze lay-out
Hoi,
Ik ben van het forum: www.babyroom.actieforum.com
Wij maken altijd onze eigen lay out's om zo orgineel mogelijk te blijven,
nu was ik juist wat aan het rond surfen, en wat zie ik !!!?
een ander forum wat ONZE eigen gemaakte lay-out gebruikt,
heb de beheerder van dat forum er op aangesproken ( www.babyenkind.actieforum.com )
en die zegt dat dat er al automatisch op stond,
ze kan het ook niet van ons gepikt hebben want hun forum is van nederlandse beheerders en het onze van belgische, en ze hadden ook nog nooit niet van ons forum gehoord,
Ik hoop dat julie er iets aan kunnen doen want dit vinden wij wel echt niet leuk !!
Groetjes ,
Ik ben van het forum: www.babyroom.actieforum.com
Wij maken altijd onze eigen lay out's om zo orgineel mogelijk te blijven,
nu was ik juist wat aan het rond surfen, en wat zie ik !!!?
een ander forum wat ONZE eigen gemaakte lay-out gebruikt,
heb de beheerder van dat forum er op aangesproken ( www.babyenkind.actieforum.com )
en die zegt dat dat er al automatisch op stond,
ze kan het ook niet van ons gepikt hebben want hun forum is van nederlandse beheerders en het onze van belgische, en ze hadden ook nog nooit niet van ons forum gehoord,
Ik hoop dat julie er iets aan kunnen doen want dit vinden wij wel echt niet leuk !!
Groetjes ,
Re: Onze lay-out
Ik heb op Hitskin inderdaad een stijl van BabyRoom gevonden, en wel deze: http://nl.hitskin.com/search-a-skin/babyroom-105851.htm
Als je wilt dat deze skin wordt verwijderd zal ik contact opnemen met de algemeen beheerder.
Overigens zie ik dat Baby en Kind inmiddels een andere stijl heeft gekozen.
Als je wilt dat deze skin wordt verwijderd zal ik contact opnemen met de algemeen beheerder.
Overigens zie ik dat Baby en Kind inmiddels een andere stijl heeft gekozen.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ja ik wil inderdaad dat die verwijderd word,
ja na een hele discussie hebben ze de lay out van hun forum veranderd
ja na een hele discussie hebben ze de lay out van hun forum veranderd
Claudia34- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Claudia34 schreef:Vind het raar dat dat zomaar gebruikt kan worden dan?
Het enige wat je op dit moment kan doen is vrij weinig.
Je kan hij / zei er op aanspreken op een vriendelijke manier, en met het verzoek of hij / zei het forum wilt veranderen in een andere skin.
Mischien is het iets voor in de toekomst voor forumotion, dat er een anti diefstal functie op iedere fora van forumotion.
Dus dat je forum stijl beveiligt is tegen diefstal of kopieren.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Sorry, maar er word nu geklaagd over een skin terwijl ze deze zelf op hitskin hebben gezet.
Je meldt je namelijk aan en upload te skin (hierbij heb je zelfs nog beheerdersgegevens nodig van het forum waar de skin op staat).
Als je dit niet wilt, dan upload je het ook niet en kan het ook niet door anderen gebruikt worden.
Sorry, maar ik vind dat je dit had kunnen weten.
En een forumstijl beveiligen? Dit kan, gelijk broncodes beveiligen voor alle browsers dan en je zet het niet 1,2,3 op hitskin DIT doe je altijd nog ZELF. Door zoiets te doen geef je gelijk toestemming om het te laten gebruiken.
Dus maak je een skin en je wilt het niet door andere laten gebruiken? Upload de skin dan NIET naar hitskin.com.
Je meldt je namelijk aan en upload te skin (hierbij heb je zelfs nog beheerdersgegevens nodig van het forum waar de skin op staat).
Als je dit niet wilt, dan upload je het ook niet en kan het ook niet door anderen gebruikt worden.
Sorry, maar ik vind dat je dit had kunnen weten.
En een forumstijl beveiligen? Dit kan, gelijk broncodes beveiligen voor alle browsers dan en je zet het niet 1,2,3 op hitskin DIT doe je altijd nog ZELF. Door zoiets te doen geef je gelijk toestemming om het te laten gebruiken.
Dus maak je een skin en je wilt het niet door andere laten gebruiken? Upload de skin dan NIET naar hitskin.com.
ik denk dat je iets over het hoofd ziet. Iemand kan een eigen forum aanmaken, en vervolgens de hele stijl namaken.
Vervolgens kan die persoon de stijl naar hitskin uploaden.
Vervolgens kan die persoon de stijl naar hitskin uploaden.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dat klopt (daar heb ik ook wel over nagedacht, daarom zei ik ook al dat men dan de hele brondcode moet beveiligen die dan niet te kopiëren is via alle browsers (hier kan je bijna alles van overnemen)).
Maar ik wil aangeven aan de TS, dat in het profiel van hitskin namelijk de link staat van het forum van de TS.
Je kan dan weten dat het schending is van copyright en mocht het te erg zijn dan aangifte doen. Of wees anderzijds blij, want dan weet je dat je mooie templates maakt.
Men moet hier echt niet allemaal te zwaar aan gaan tillen.
Maar ik wil aangeven aan de TS, dat in het profiel van hitskin namelijk de link staat van het forum van de TS.
Je kan dan weten dat het schending is van copyright en mocht het te erg zijn dan aangifte doen. Of wees anderzijds blij, want dan weet je dat je mooie templates maakt.
Men moet hier echt niet allemaal te zwaar aan gaan tillen.
tja, ben ik het mee eens. Wat ik normaal doe is gewoon met de papiertjes van de copyrights wapperen. Men weet dan wel hoe laat het is als ze hun praktijken niet staken.
In feite kun je zo al veel voor mekaar krijgen. Gewoon, simpel, snel, klaar.
In feite kun je zo al veel voor mekaar krijgen. Gewoon, simpel, snel, klaar.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: