Categorie probleempje... [Opgelost]
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Categorie probleempje... [Opgelost]
Ik doe iets verkeerd bij het indelen van de onderwerpen onder de forum categorieen, maar het lukt me niet om het op te lossen.
Wat me als eerst opviel is dat op de mainpage het balkje waarin het onderwerp "MCR General" in staat, breder is als de die van de andere onderwerpen en ik krijg het niet goed.
Daarna klikte ik eens op de categorien en ik zag dat er onderwerpen missen uit de lijst die wel op de mainpage staan...
Wie begrijpt wat ik bedoel en kan mij helpen?
Ik weet dat het fout gaat bij "forumbeheer", maar ik weet niet hoe ik het weer goed zet.
Wat me als eerst opviel is dat op de mainpage het balkje waarin het onderwerp "MCR General" in staat, breder is als de die van de andere onderwerpen en ik krijg het niet goed.
Daarna klikte ik eens op de categorien en ik zag dat er onderwerpen missen uit de lijst die wel op de mainpage staan...
Wie begrijpt wat ik bedoel en kan mij helpen?
Ik weet dat het fout gaat bij "forumbeheer", maar ik weet niet hoe ik het weer goed zet.
Re: Categorie probleempje... [Opgelost]
Ik heb inmiddels alles opgelost, behalve het te brede vak van "MCR General"...
Re: Categorie probleempje... [Opgelost]
Ik denk dat het hieraan ligt:
Kijk even of je die spatie in de forumbeschrijving weg kunt halen.
Kijk even of je die spatie in de forumbeschrijving weg kunt halen.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Forum/categorie probleempje
» ik denk dat ik een probleempje heb [opgelost]
» probleempje
» een klein probleempje
» Categorie
» ik denk dat ik een probleempje heb [opgelost]
» probleempje
» een klein probleempje
» Categorie
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: