Formulier
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Formulier
Ik heb via een progamma een formulier gemaakt voor me forum.
Nu wil ik dat andere er gebruik van kunnen maken.
Maarja ik weet niet hoe ik van een bestand een link moet maken.
Wie kan me helpen?
Mvg , Forum.
Nu wil ik dat andere er gebruik van kunnen maken.
Maarja ik weet niet hoe ik van een bestand een link moet maken.
Wie kan me helpen?
Mvg , Forum.
Gast- Gast
Re: Formulier
Om er even op terug te komen:
Ik heb ook nog een site gevonden waar je Email forms kunt maken. Volledig aan te passen naar eigen wens, en geen reclame, en 100% gratis.
http://www.emailmeform.com/
Hier is de link.
Als je een bestand online wil zetten moet je dat bestand inderdaad eerst uploaden naar een server, zoals o.a. Rapidshare.
Ik heb ook nog een site gevonden waar je Email forms kunt maken. Volledig aan te passen naar eigen wens, en geen reclame, en 100% gratis.
http://www.emailmeform.com/
Hier is de link.
Als je een bestand online wil zetten moet je dat bestand inderdaad eerst uploaden naar een server, zoals o.a. Rapidshare.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja, je kunt op de site je formulier maken, en vervolgens kun je de code plakken op je forum. Je kunt die code vervolgens ook nog naar eigen wens aanpassen, alleen de knop om het formulier te verzenden is een onderdeel waar je niks aan moet veranderen, omdat die data verstuurt naar de server van Emailmeform. Die verstuurt de data dan door naar het aangegeven emailadres.
-
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ok maar van dat uploaden van me eigen formulier dan upload die dat als plaatje
Maarja doe maar een slotje
Maarja doe maar een slotje
Gast- Gast
Lees de bovenstaande post shire, hij heeft het al geupload maar het werkte niet.
Op verzoek van forum, SLOT. (pm me maar als er nog vragen zijn )
Op verzoek van forum, SLOT. (pm me maar als er nog vragen zijn )
-
Soortgelijke onderwerpen
» Formulier
» registreer formulier
» contact formulier aanmaken
» Ingevulde velden van formulier worden niet opgeslagen
» registreer formulier
» contact formulier aanmaken
» Ingevulde velden van formulier worden niet opgeslagen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: