Unieke hits [opgelost]
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Unieke hits [opgelost]
Je kan op je forum de statistieken bekijken van hoeveel post per dag, nieuwe topics, top posters, etc.
Is het niet mogelijk om, enkel als beheerder dan (of maak er een aan/uit optie van om het publiek te laten zien), het aantal unieke hits te zien in bv een grafiek in het beheerderspaneel?
Mijn forum is een openbaar forum dus gasts kunnen komen en gaan, maar zo heb ik geen idee of er veel volk leest of juist niet.
Je kan de grafiek voorstellen als bv: Number of unique hits for the last 12 months.
Of is dit al te ergens te zien En heb ik het mss nog niet gevonden
Alvast bedankt.
KF
Is het niet mogelijk om, enkel als beheerder dan (of maak er een aan/uit optie van om het publiek te laten zien), het aantal unieke hits te zien in bv een grafiek in het beheerderspaneel?
Mijn forum is een openbaar forum dus gasts kunnen komen en gaan, maar zo heb ik geen idee of er veel volk leest of juist niet.
Je kan de grafiek voorstellen als bv: Number of unique hits for the last 12 months.
Of is dit al te ergens te zien En heb ik het mss nog niet gevonden
Alvast bedankt.
KF
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Unieke hits [opgelost]
En ga jij dit voorstel doorspelen of moet ik het is op dat engels forum posten? Lijkt me toch handig... voor mezelf
KF
KF
Re: Unieke hits [opgelost]
Als je redelijk Engels kunt, kun je dat op het Engelse forum plaatsen. Anders zal ik even kijken wat ik voor je kan betekenen.
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
Soortgelijke onderwerpen
» aantal hits
» Aanvraag Link voor in script Control Panel voor gebruikers
» opgelost
» hoe aanmelden met ftp?? [opgelost]
» Flashbanner [opgelost]
» Aanvraag Link voor in script Control Panel voor gebruikers
» opgelost
» hoe aanmelden met ftp?? [opgelost]
» Flashbanner [opgelost]
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: