Leden toegang geven
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Leden toegang geven
https://ondersteun.actieforum.com/problemen-met-het-beheerderspaneel-f35/leden-toegang-geven-t599.htm
Leden toegang geven.... zoals het hier staat lukt het me niet helaas.
Het lukt mij niet wie wil mij helpen???
Leden toegang geven.... zoals het hier staat lukt het me niet helaas.
Het lukt mij niet wie wil mij helpen???
Claudia34- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Leden toegang geven
Als ik het doe zoals staat beschreven kan een nieuw geregistreerd lid, toch gewoon alles zien.....
-
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Staat er iets niet goed in je forumpermissons?
Ik gebruik gebruikersgroepen.
Daar kan je vaste permissions geven.
Bijvoorbeeld de groep leden.
Dus als jij een nieuw lid genaamd klaasje hebt.
Kopieer je zijn naam en en plak je hem in het veld in die groep.
Als alles goed is ingesteld, dan kan hij enkel de dingen zien die hij mag zien.
Probeer dit uit te testen met een test acountje.
Dan kan je zien, wat een nieuw lid kan zien.
Ik gebruik gebruikersgroepen.
Daar kan je vaste permissions geven.
Bijvoorbeeld de groep leden.
Dus als jij een nieuw lid genaamd klaasje hebt.
Kopieer je zijn naam en en plak je hem in het veld in die groep.
Als alles goed is ingesteld, dan kan hij enkel de dingen zien die hij mag zien.
Probeer dit uit te testen met een test acountje.
Dan kan je zien, wat een nieuw lid kan zien.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
*komt rennend met slotje aan rennen*
Slotje
Slotje
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Leden toegang geven.
» Toegang
» Toegang tot templates voor de mobiele versie
» Lid geeft zich zelf toegang tot aktieve groep
» Reactie geven op een vraag
» Toegang
» Toegang tot templates voor de mobiele versie
» Lid geeft zich zelf toegang tot aktieve groep
» Reactie geven op een vraag
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: