hoe maak je een category [opgelost]
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
hoe maak je een category [opgelost]
hoe moet ik een nieuwe category maken.
ik ben net nieuw
help mij even
ik ben net nieuw
help mij even
wesley- Nieuw Forumlid
Registratie : 23-05-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: hoe maak je een category [opgelost]
Als je een forum maakt staat er een dropdown menu (Of hoe dat ook heet) verander daar het woordje Forum in Categorie
wesley- Nieuw Forumlid
Registratie : 23-05-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
wesley- Nieuw Forumlid
Re: hoe maak je een category [opgelost]
Ga naar beheerderspaneel >> Forum >> Het zelfde als een forum aanmaken >> Dan staat er "Choose the kind of forum you want" en dat op categoy zetten
Ik hoop dat het lukt zo
Ik hoop dat het lukt zo
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» hoe maak je een sticky? [opgelost]
» Category
» Hoe maak je een.
» Hoe maak je dit?
» Hoe maak je dit?
» Category
» Hoe maak je een.
» Hoe maak je dit?
» Hoe maak je dit?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: