Smilies
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Smilies
Had al gekeken of er iets over stond maar kon zo niets vinden eigelijk.
Kunnen er meerdere smilies geupload worden?
Ik wil graag meer keuze, dan alleen maar de smilies die er standaard in staan.
Kan dat uberhaupt wel?
Kunnen er meerdere smilies geupload worden?
Ik wil graag meer keuze, dan alleen maar de smilies die er standaard in staan.
Kan dat uberhaupt wel?
Claudia34- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Smilies
via beheer - stylen - pictures and colors - smileys
klik op het groene vakje: nieuwe smiley toevoegen.
succes
klik op het groene vakje: nieuwe smiley toevoegen.
succes
Thanx ik heb het gevonden!
Volgende probleem: hoe verstuur ik een massa mailing naar alle leden tegelijk?
Volgende probleem: hoe verstuur ik een massa mailing naar alle leden tegelijk?
-
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
liever voor ieder probleem een aparte topic gebruiken.
zie: https://ondersteun.actieforum.com/algemene-problemen-f4/massamail-t805.htm
antwoord:
Beheer - algemeen - newsletter ?????
zie: https://ondersteun.actieforum.com/algemene-problemen-f4/massamail-t805.htm
antwoord:
Beheer - algemeen - newsletter ?????
-
Gesloten
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: