donaties
4 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
donaties
ik heb een probleem met mijn donaties : klik hier
als ik op de nederlandse vlag klik krijg ik alleen een wit schermpje te zien en verder helemaal niks....
dan kan dus niemand een donatie doen.....hoe los ik dit op???
groetjes duiveltje117
p.s. sorry als ik dit op de verkeerde plaats heb gezet.
edit: bij de andere vlaggetjes doet die het wel.....
als ik op de nederlandse vlag klik krijg ik alleen een wit schermpje te zien en verder helemaal niks....
dan kan dus niemand een donatie doen.....hoe los ik dit op???
groetjes duiveltje117
p.s. sorry als ik dit op de verkeerde plaats heb gezet.
edit: bij de andere vlaggetjes doet die het wel.....
Laatst aangepast door duiveltje117 op za 29 maa 2008 - 17:13; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : .)
Re: donaties
duiveltje117 schreef:p.s. sorry als ik dit op de verkeerde plaats heb gezet.
Maak je niet ongerust, als het niet zo duidelijk is, is het tenminste goed als ie bij algemene problemen staat.
Verder denk ik dat je misschien iets aan je forum kapot hebt, echter weet ik verder niet zo veel over deze doneer functie. Kan ook iets heel simpels zijn, maar dat durf ik je helaas niet met zekerheid te zeggen.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ok, dan w8 ik nog wel even op iemand die het misschien wel weet
edit: weet iemand hoe ik het fix?? anders zet ik het wel bij technische problemen
edit: weet iemand hoe ik het fix?? anders zet ik het wel bij technische problemen
Laatst aangepast door duiveltje117 op ma 31 maa 2008 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : -)
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Alleen een technisch medewerker kan dit oplossen. Ik heb al iemand van de technische dienst op dit topic gewezen.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Goedendag,
De maandag, de technische dienst zullen proberen op te lossen probleem.
Bedankt voor uw geduld.
PS: kunt u een screen van dit probleem doen?
Bedankt voor uw geduld.
Gast- Gast
Dark Fun schreef:Goedendag,
Bedankt voor uw geduld.
als ik wil doneren (om te testen) druk ik gewoon op de nederlandse vlag:
en dan krijg ik dit schermpje:
er staat dus helemaal niks
maar als ik op een andere vlag druk in dit geval de engelse:
ik hoop dat dit zo voldoende info is.
zoniet zeg dan maar wat er nog bij moet
edit: dit ligt niet aan mijn laptop want op mijn computer doet die het niet op school ook niet..
Laatst aangepast door duiveltje117 op zo 13 apr 2008 - 20:44; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ff wat toegevoegd :P)
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: