Profiles
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Profiles
Ik heb een handmatig systeem. Dat je iedereen punten geeft.
Maar kan je ook iets doen dat je IEDEREEN tegelijk punten erbij geeft?
Het is met plain text.
Maar kan dat?
Mvg
Forum.
Maar kan je ook iets doen dat je IEDEREEN tegelijk punten erbij geeft?
Het is met plain text.
Maar kan dat?
Mvg
Forum.
Gast- Gast
Re: Profiles
Je gebruikt hetzelfde inzichtelijke dingetje wat ik bedacht heb he?
Plain textfield dat je bij profiel hebt toegevoegd zeker
Ik ken het antwoord dan ook: Nee. Je kunt wel bij iedereen tegelijk de standaard waarde weer instellen. Maar dan heeft iedereen precies hetzelfde.
Plain textfield dat je bij profiel hebt toegevoegd zeker
Ik ken het antwoord dan ook: Nee. Je kunt wel bij iedereen tegelijk de standaard waarde weer instellen. Maar dan heeft iedereen precies hetzelfde.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: