WYSIWYG-editor
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
WYSIWYG-editor
Als ik bijv. bij de configuratie van de index-pagina bijv. het welkomstbericht wil schrijven met de WYSIWYG-editor, kon ik nergens op klikken bijv. niet op centreren. gewoon helemaal nergens op! En dat probleem heb ik in het hele beheerderspaneel!
Kan iemand mij helpen?
Jesse
Kan iemand mij helpen?
Jesse
Re: WYSIWYG-editor
IE en Firefox werken 100% goed met alle forumotion systemen, het ligt meestal aan de browser als dit een netscape, opera, safari, of andere browser is, anders dan IE of Firefox.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Editor is weg
» tekst editor
» Wissel editor knop
» Nieuwe editor in beheerderspaneel
» Voeg header H2 tot H4 in de Editor toe!
» tekst editor
» Wissel editor knop
» Nieuwe editor in beheerderspaneel
» Voeg header H2 tot H4 in de Editor toe!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: