Nieuwe forum maken lukt niet
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Nieuwe forum maken lukt niet
Ik heb een nieuwe e mail aangemaakt omdat ik naast mijn creatieve forum nog een spirituele forum wilde maken maar ik krijg de Beëindig registratieproces niet de code althans niet hoe kan dat/\?
Het adres moet zijn http://spiritmysterylight.actieforum.com/
Het adres moet zijn http://spiritmysterylight.actieforum.com/
Nicolekatje- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 06-11-20
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +1 jaarU bent al meer dan1 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
TonnyKamper heeft dit bericht gelezen
Re: Nieuwe forum maken lukt niet
Goedemiddag @Nicolekatje
Dat adres bestaat niet in onze database, ook niet als https://spiritmysterylight.actieforum.com/ welk adres het zou moeten zijn tegenwoordig..
Dus er is duidelijk iets fout gegaan tijdens het registreren, is het wel een geldig emailadres en niet een tijdelijke? Want dat kan ook problemen opleveren..
Als het wel een geldig emailadres is hoever kom je dan in het proces? Kun je misschien met een screenshot verduidelijken wat het probleem is?
Dat adres bestaat niet in onze database, ook niet als https://spiritmysterylight.actieforum.com/ welk adres het zou moeten zijn tegenwoordig..
Dus er is duidelijk iets fout gegaan tijdens het registreren, is het wel een geldig emailadres en niet een tijdelijke? Want dat kan ook problemen opleveren..
Als het wel een geldig emailadres is hoever kom je dan in het proces? Kun je misschien met een screenshot verduidelijken wat het probleem is?
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
TonnyKamper- Beheerder
-
Leeftijd : 70
Registratie : 15-02-15
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
is wel een geldige e mail adres dus snap niet zo goed waarom dat niet kan
-
CSS : Ja - Lid sinds +1 jaarU bent al meer dan1 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Misschien moet je eerst even de cache van je browser ledigen, of even een geheel andere browser gebruiken om een nieuw forum te registreren..
Welke browser gebruik je nu?
Het kan ook enige tijd duren voordat de validatiemail bij je binnenkomt, of hij kan in je spam map terecht komen..
Welke browser gebruik je nu?
Het kan ook enige tijd duren voordat de validatiemail bij je binnenkomt, of hij kan in je spam map terecht komen..
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
TonnyKamper- Beheerder
-
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hallo
heb je meteen op de link geklikt of heb je hem een dag of langer laten staan?
Zo ja, dan werkte de forumlink niet omdat er een tijdslimiet op staat
Kun je me aub PM'en met het volgende.
E-mailadres dat je voor het forum hebt gebruikt
Houd er ook rekening mee dat het beter is om Hotmail, Live, Gmail, Outlook te gebruiken, alle e-mailadreshosts werken prima
Soms komt Yahoo met enkele problemen, dus het wordt niet geadviseerd.
heb je meteen op de link geklikt of heb je hem een dag of langer laten staan?
Zo ja, dan werkte de forumlink niet omdat er een tijdslimiet op staat
Kun je me aub PM'en met het volgende.
E-mailadres dat je voor het forum hebt gebruikt
Houd er ook rekening mee dat het beter is om Hotmail, Live, Gmail, Outlook te gebruiken, alle e-mailadreshosts werken prima
Soms komt Yahoo met enkele problemen, dus het wordt niet geadviseerd.
Skouliki- Grafisch Ontwerper
-
Registratie : 01-03-19
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lid100 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 100 of meer likes op je berichten krijgt
Ik heb meteen op de link gedrukt
Mijn e mail is (verwijderd)
Facebook
Facebook
Mijn e mail is (verwijderd)
. | |
Vanwege veiligheidsrisico's is uw emailadres hieruit verwijderd, gelieve dit niet openbaar te delen maar in een privé bericht te sturen! Klik onder de avatar van degene die je een PB wilt sturen op het envelopje om een nieuw privé bericht te kunnen versturen! |
-
bedankt
zoals TonnyKamper hierboven al zei kan ik ook bevestigen dat je emai niet in onze database staat, dat betekent dat je het proces niet hebt voltooid,
aangezien de e-mail niet in uw map met ongewenste e-mail staat, raad ik u aan opnieuw een nieuw forum te maken
zoals TonnyKamper hierboven al zei kan ik ook bevestigen dat je emai niet in onze database staat, dat betekent dat je het proces niet hebt voltooid,
aangezien de e-mail niet in uw map met ongewenste e-mail staat, raad ik u aan opnieuw een nieuw forum te maken
Skouliki- Grafisch Ontwerper
-
Registratie : 01-03-19
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lid100 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 100 of meer likes op je berichten krijgt
-
TonnyKamper en Skouliki hebben dit bericht gelezen
Als ik dat probeer dan krijg ik die code niet opgestuurd dus das vreemd
-
Over welke code heb je het dan @Nicolekatje ?
Bedoel je de bevestigingsemail met daarin de link om te bevestigen waarop je moet klikken?
Want dat kan soms wel even duren voordat die binnen is, probeer dan eens de pagina waar je je registratie gedaan hebt open te houden, of doe de registratie eens in een andere browser, je kunt meerdere browsers zonder problemen geïnstalleerd hebben op je pc/laptop..
Bedoel je de bevestigingsemail met daarin de link om te bevestigen waarop je moet klikken?
Want dat kan soms wel even duren voordat die binnen is, probeer dan eens de pagina waar je je registratie gedaan hebt open te houden, of doe de registratie eens in een andere browser, je kunt meerdere browsers zonder problemen geïnstalleerd hebben op je pc/laptop..
TonnyKamper- Beheerder
-
Soortgelijke onderwerpen
» Gebruikers groepen zichtbaar maken in legenda lukt niet
» oude forum verwijderen
» forum verwijderen lukt niet !!!!!
» Catorie en forum plaatsen lukt niet.
» Nieuw forum aanmaken lukt niet
» oude forum verwijderen
» forum verwijderen lukt niet !!!!!
» Catorie en forum plaatsen lukt niet.
» Nieuw forum aanmaken lukt niet
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: