muziekscript?
+10
Etch3lion
Dark-Fire-GTA-SA-Clan
4dark
Cr@zykidd
mariska1990
susie
Hary
c4
Frostbite
snuffelke
14 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 2• Deel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
muziekscript?
Hai,
Ergens in het verleden heb ik wel eens een forum bezocht en die had een script om muziek van Q-music op zijn forum te draaien.
Nu vraag ik me dus af waar kan ik dat vinden?
Kan het niet vinden
en wil dat ook graag op mijn forumpje hebben.
Alvast bedankt!
Snuffelke
Ergens in het verleden heb ik wel eens een forum bezocht en die had een script om muziek van Q-music op zijn forum te draaien.
Nu vraag ik me dus af waar kan ik dat vinden?
Kan het niet vinden
en wil dat ook graag op mijn forumpje hebben.
Alvast bedankt!
Snuffelke
Re: muziekscript?
Ik zal eens eff gaan zoeken,
btw hoe bedoel je op het forum, had die persoon dat op 1 specifieke pagina staan, als ik dit weet kan ik ook naar de beste oplossing zoeken
btw hoe bedoel je op het forum, had die persoon dat op 1 specifieke pagina staan, als ik dit weet kan ik ook naar de beste oplossing zoeken
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Muziek Scrips is echt makkelijk er op zetten je moet eerst juiste url van de muziek vinden
ok, maar wat we zoeken was zown ding dat een radiozender deed afspelen, niet specifiek een mp3 bestand op het internet.
-
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dit is de codescript om radio 538 op je forum te zetten.
- Code:
<object id="NSPlay" width="154" height="49" classid="clsid:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95" codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701" standby="Loading Microsoft Windows Media Player components..." type="application/x-oleobject" align="left">
<param name="AudioStream" value="-1">
<param name="AutoSize" value="0">
<param name="AutoStart" value="1">
<param name="AnimationAtStart" value="-1">
<param name="AllowScan" value="-1">
<param name="AllowChangeDisplaySize" value="-1">
<param name="AutoRewind" value="0">
<param name="Balance" value="0">
<param name="BaseURL" value>
<param name="BufferingTime" value="5">
<param name="CaptioningID" value>
<param name="ClickToPlay" value="-1">
<param name="CursorType" value="0">
<param name="CurrentPosition" value="-1">
<param name="CurrentMarker" value="0">
<param name="DefaultFrame" value>
<param name="DisplayBackColor" value="0">
<param name="DisplayForeColor" value="16777215">
<param name="DisplayMode" value="0">
<param name="DisplaySize" value="4">
<param name="Enabled" value="-1">
<param name="EnableContextMenu" value="-1">
<param name="EnablePositionControls" value="-1">
<param name="EnableFullScreenControls" value="0">
<param name="EnableTracker" value="-1">
<param name="Filename" value="http://ms.stream.garnierprojects.com/radio538">
<param name="InvokeURLs" value="-1">
<param name="Language" value="-1">
<param name="Mute" value="0">
<param name="PlayCount" value="1">
<param name="PreviewMode" value="0">
<param name="Rate" value="1">
<param name="SAMILang" value>
<param name="SAMIStyle" value>
<param name="SAMIFileName" value>
<param name="SelectionStart" value="-1">
<param name="SelectionEnd" value="-1">
<param name="SendOpenStateChangeEvents" value="-1">
<param name="SendWarningEvents" value="-1">
<param name="SendErrorEvents" value="-1">
<param name="SendKeyboardEvents" value="0">
<param name="SendMouseClickEvents" value="0">
<param name="SendMouseMoveEvents" value="0">
<param name="SendPlayStateChangeEvents" value="-1">
<param name="ShowCaptioning" value="0">
<param name="ShowControls" value="-1">
<param name="ShowAudioControls" value="-1">
<param name="ShowDisplay" value="0">
<param name="ShowGotoBar" value="0">
<param name="ShowPositionControls" value="0">
<param name="ShowStatusBar" value="-1">
<param name="ShowTracker" value="0">
<param name="TransparentAtStart" value="0">
<param name="VideoBorderWidth" value="0">
<param name="VideoBorderColor" value="0">
<param name="VideoBorder3D" value="0">
<param name="Volume" value="-580">
<param name="WindowlessVideo" value="0">
<embed type="application/x-mplayer2" pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/Downloads/Contents/Products/MediaPlayer/" filename="/topradio.asx" src="/topradio.asx" showcontrols="1" showdisplay="0" showstatusbar="1" width="395" height="50" align="middle"></object>
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hary schreef:Ik bedoel geen radio, maar een muziekbestandje die je op mijn computer hebt staan.
Dat is wat anders, dit topic ging er over hoe je een radio op je forum kon zetten.
-
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
van je eigen pc af kan niet, maar het zou wel kunnen als je bestand ergens op internet staat.
Ziehier, het bewijs dat het kan:
http://zerotech.forummotion.com/portal.htm?pid=6&sid=08ff902b3ae6a4a01578d5d867900bca
Dit zijn playlists, deze heb ik gemaakt op een site die de naam "Playlist" heeft.
Dit is de url: www.playlist.com
Hier kun je een account maken, met dat account kun je oneindig aantal playlists maken, met in elke playlist maximaal 100 songs.
De songs kun je zoeken met de muziekzoekmachine op playlist.com . Deze kun je dan ook snel in je playlist toevoegen.
De playlist kun je vervolgens door de code te vragen posten op een webpagina. (je kunt verschillende codes vragen voor bijvoorbeeld myspace en dat soort zaken, als laatste moet er ook iets staan voor op een gewone webpagina.)
Ziehier, het bewijs dat het kan:
http://zerotech.forummotion.com/portal.htm?pid=6&sid=08ff902b3ae6a4a01578d5d867900bca
Dit zijn playlists, deze heb ik gemaakt op een site die de naam "Playlist" heeft.
Dit is de url: www.playlist.com
Hier kun je een account maken, met dat account kun je oneindig aantal playlists maken, met in elke playlist maximaal 100 songs.
De songs kun je zoeken met de muziekzoekmachine op playlist.com . Deze kun je dan ook snel in je playlist toevoegen.
De playlist kun je vervolgens door de code te vragen posten op een webpagina. (je kunt verschillende codes vragen voor bijvoorbeeld myspace en dat soort zaken, als laatste moet er ook iets staan voor op een gewone webpagina.)
-
soapland schreef:Dit is de codescript om radio 538 op je forum te zetten.
- Code:
<object id="NSPlay" width="154" height="49" classid="clsid:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95" codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701" standby="Loading Microsoft Windows Media Player components..." type="application/x-oleobject" align="left">
<param name="AudioStream" value="-1">
<param name="AutoSize" value="0">
<param name="AutoStart" value="1">
<param name="AnimationAtStart" value="-1">
<param name="AllowScan" value="-1">
<param name="AllowChangeDisplaySize" value="-1">
<param name="AutoRewind" value="0">
<param name="Balance" value="0">
<param name="BaseURL" value>
<param name="BufferingTime" value="5">
<param name="CaptioningID" value>
<param name="ClickToPlay" value="-1">
<param name="CursorType" value="0">
<param name="CurrentPosition" value="-1">
<param name="CurrentMarker" value="0">
<param name="DefaultFrame" value>
<param name="DisplayBackColor" value="0">
<param name="DisplayForeColor" value="16777215">
<param name="DisplayMode" value="0">
<param name="DisplaySize" value="4">
<param name="Enabled" value="-1">
<param name="EnableContextMenu" value="-1">
<param name="EnablePositionControls" value="-1">
<param name="EnableFullScreenControls" value="0">
<param name="EnableTracker" value="-1">
<param name="Filename" value="http://ms.stream.garnierprojects.com/radio538">
<param name="InvokeURLs" value="-1">
<param name="Language" value="-1">
<param name="Mute" value="0">
<param name="PlayCount" value="1">
<param name="PreviewMode" value="0">
<param name="Rate" value="1">
<param name="SAMILang" value>
<param name="SAMIStyle" value>
<param name="SAMIFileName" value>
<param name="SelectionStart" value="-1">
<param name="SelectionEnd" value="-1">
<param name="SendOpenStateChangeEvents" value="-1">
<param name="SendWarningEvents" value="-1">
<param name="SendErrorEvents" value="-1">
<param name="SendKeyboardEvents" value="0">
<param name="SendMouseClickEvents" value="0">
<param name="SendMouseMoveEvents" value="0">
<param name="SendPlayStateChangeEvents" value="-1">
<param name="ShowCaptioning" value="0">
<param name="ShowControls" value="-1">
<param name="ShowAudioControls" value="-1">
<param name="ShowDisplay" value="0">
<param name="ShowGotoBar" value="0">
<param name="ShowPositionControls" value="0">
<param name="ShowStatusBar" value="-1">
<param name="ShowTracker" value="0">
<param name="TransparentAtStart" value="0">
<param name="VideoBorderWidth" value="0">
<param name="VideoBorderColor" value="0">
<param name="VideoBorder3D" value="0">
<param name="Volume" value="-580">
<param name="WindowlessVideo" value="0">
<embed type="application/x-mplayer2" pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/Downloads/Contents/Products/MediaPlayer/" filename="/topradio.asx" src="/topradio.asx" showcontrols="1" showdisplay="0" showstatusbar="1" width="395" height="50" align="middle"></object>
hoe zet je dit dan in je forum
heb hem nu op index maar ik wil dat je het overal hoort ook als je naar een onderwerp gaat
mariska1990 schreef:heb hem nu op index maar ik wil dat je het overal hoort ook als je naar een onderwerp gaat
dat is niet mogelijk volgens mij.
-
dan pakt ie hem niet helemaal maar hoe kan ik het zo instellen dat als mensen willen dat ie stopt ook volledig stopt en niet zodra je naar een onderwerp gaat en weer terug naar index dat ie weer aan springt
Geluk met de script en blijft ook spelen ))
gwn even puzzelen en je komt er wel uit ^^
als je het resultaalt van onze site wilt zien:
http://dark-fire-samp.your-board.com/forum.htm
gwn even puzzelen en je komt er wel uit ^^
als je het resultaalt van onze site wilt zien:
http://dark-fire-samp.your-board.com/forum.htm
shire tain schreef:Moet je echt nooit doen, Je site laat zoooooooooo pokke langzaam,
dan ligt het aan je internet, wij hebben er geen problemen mee
shire tain schreef:Moet je echt nooit doen, Je site laat zoooooooooo pokke langzaam,
scripts laden meestal apart van de rest van de pagina. Het heeft dus geen enkel effect op de laadtijd van de rest van zn forum.
Zowieso frodo, bij jou laad alles langzaam >_<
-
En hoe zet je dat op je forum ? Hoe begin je ermee ? Heb daar allemaal geen verstand van ...
huh maar hoe kan je een eigen muziekje zetten wan tik heb een harrypotter forum ik wilook zo een muziekspeler maar dat ik dan zelf muziek kan doen
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: