heel oud forum herstarten
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
heel oud forum herstarten
@Joost Ik heb op facebook een herinnering van 7 jaar geleden gekregen met daarin de link naar een heel oud forum van mij.
Maar blijkbaar is het jonger dan ik dacht.
Vermits die herinnering "maar" 7 jaar oud is heb ik dat forum tot minstens 2014 gehad.
Is het mogelijk om op 1 of andere manier dat forum terug actief te krijgen?
Ik weet geen mailadres meer van de oprichter (dat was ik).
Mijn gebruikersnaam daar was Veerle
Mijn echtgenoot was mede-beheerder, zijn gebruikt mail adres daar weet ik nog.
Dit krijg ik als ik op mijn facebook herinnering klik.
Maar blijkbaar is het jonger dan ik dacht.
Vermits die herinnering "maar" 7 jaar oud is heb ik dat forum tot minstens 2014 gehad.
Is het mogelijk om op 1 of andere manier dat forum terug actief te krijgen?
Ik weet geen mailadres meer van de oprichter (dat was ik).
Mijn gebruikersnaam daar was Veerle
Mijn echtgenoot was mede-beheerder, zijn gebruikt mail adres daar weet ik nog.
Dit krijg ik als ik op mijn facebook herinnering klik.
Laatst aangepast door Veerle op vr 7 mei 2021 - 22:00; in totaal 1 keer bewerkt
Veerle- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 59
Registratie : 28-07-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Joost en TonnyKamper hebben dit bericht gelezen
Re: heel oud forum herstarten
Hallo @Veerle ,
Ik stuur je even een PM hier. Het forum is verwijdert inderdaad destijds, ik kan het forum voor je terug zetten in de laatst beschikbare backup en eventueel het oprichters mail adres wijzigen als je dit zou willen en daar uiteindelijk een nieuw wachtwoord heen sturen. Ik PM je even.
Groetjes, Joost
Ik stuur je even een PM hier. Het forum is verwijdert inderdaad destijds, ik kan het forum voor je terug zetten in de laatst beschikbare backup en eventueel het oprichters mail adres wijzigen als je dit zou willen en daar uiteindelijk een nieuw wachtwoord heen sturen. Ik PM je even.
Groetjes, Joost
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Veerle en TonnyKamper hebben dit bericht gelezen
Veerle- Nieuw Forumlid
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
TonnyKamper heeft dit bericht gelezen
. | |
Inbehandeling per PM ! |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Veerle- Nieuw Forumlid
-
Graag gedaan, succes met je forum !
Facebook
. | |
Ondersteuningsvraag is opgelost en gesloten. |
Joost- Beheerder
-
Soortgelijke onderwerpen
» herstarten forum
» Heel veel storingen de laatste tijd op het forum
» hoe krijg ik een actief forum met heel veel leden
» Wel heel leuke reclame.
» Heel veel klachten !
» Heel veel storingen de laatste tijd op het forum
» hoe krijg ik een actief forum met heel veel leden
» Wel heel leuke reclame.
» Heel veel klachten !
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: