Nederlands Ondersteuningsforum :
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aanpassing van het nieuwe Like-systeem via het Beheerderspaneel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Aanpassing van het nieuwe Like-systeem via het Beheerderspaneel Empty Aanpassing van het nieuwe Like-systeem via het Beheerderspaneel

Bericht van Joost di 18 aug 2020 - 21:24

Aanpassing van het nieuwe Like-systeem via het Beheerderspaneel



Beste Actieforum gebruikers,

We hebben een verbetering aangebracht in het nieuwe "Vind ik leuk" en "Niet leuk" -systeem om het veel gemakkelijker aan te passen. Dit was inderdaad een verzoek van veel gebruikers die in staat wilden zijn om "Vind ik leuk" en "Niet leuk" te vervangen door andere labels.

Tot nu toe had je de mogelijkheid om deze titels aan te passen via template modificatie en JavaScript.

Met deze update kun je de titels van "Vind ik leuk" en "Niet leuk" -reacties wijzigen (en de naam van gerelateerde inhoud die wordt weergegeven in berichten en meldingen hernoemen) rechtstreeks vanuit je BP.

Om het systeem te kunnen configureren, moet u naar het BP gaan en vervolgens naar de volgende tabbladen: Algemeen> Berichten en emails> Configuratie> Vind ik leuk

Hier is de illustratie van de inhoud van deze update (die meteen veel duidelijker zou moeten zijn):

Aanpassing van het nieuwe Like-systeem via het Beheerderspaneel Knipse21

We hopen dat deze update je helpt om optimaal te profiteren van het nieuwe likes-systeem.

Met vriendelijke groet,
Het Actieforum Team




Aanpassing van het nieuwe Like-systeem via het Beheerderspaneel 121910
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon Aanpassing van het nieuwe Like-systeem via het Beheerderspaneel 210610



Aanpassing van het nieuwe Like-systeem via het Beheerderspaneel PiUYHC2 Facebook | Aanpassing van het nieuwe Like-systeem via het Beheerderspaneel X10 X (Twitter)

Terug naar boven Terug naar beneden

Joost

Joost
Beheerder
Beheerder

Man
Berichten : 5751
Leeftijd : 32
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerd
Wanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Medewerker award
Je verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum
1000 berichten of meer gepost
Je hebt 1000 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

https://ondersteun.actieforum.com/



Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum