Progressieve Web App (PWA) voor uw forum
Pagina 1 van 1• Deel
Progressieve Web App (PWA) voor uw forum
Progressieve Web App (PWA) voor uw forum |
Beste gebruikers, We zijn verheugd aan te kondigen dat Actieforum-forums nu een mobiele en progressieve webapplicatie hebben die is gewijd aan elk forum in de vorm van een Progressieve Web App Wat is een Progressieve Web App (PWA)?De Progressive Web App is een applicatie die 100% is toegewijd aan uw forum. Het combineert de beste functies in moderne webbrowsers met de voordelen en optimale gebruikerservaring van mobiele applicaties. PWA's hebben veel voordelen voor uw forum: installatie mogelijk vanaf een mobiele telefoon of pc zonder door een applicatiewinkel te gaan, de applicatie is exclusief gewijd aan uw forum, snel laden, beveiligde pagina's, pushmeldingen, pictogram op het startscherm voor toegang het forum, volledig scherm, etc. Hoe activeer ik de Progressive Web App (PWA) voor mijn forum?Alle Actieforum-forums bevatten ingebouwde PWA-technologie, zodat u niets hoeft te doen om hiervan te profiteren en het met uw community te delen. Elke gebruiker is vrij om pushmeldingen van uw forum te accepteren (of te weigeren) of zijn PWA op zijn mobiele apparaten te installeren door de uitnodiging die door het forum voor dit doel wordt aangeboden te accepteren/weigeren. Als hij accepteert, krijgt hij een pictogram op het startscherm van zijn mobiele apparaat waarmee hij rechtstreeks toegang heeft tot het forum. Hij wordt ook op de hoogte gebracht van zijn nieuwe functies volgens de meldingsvoorkeuren die hij heeft gedefinieerd in zijn profiel voor de ToolBar. Hoe pas ik de Progressive Web App (PWA) van mijn forum aan?U kunt de PWA van uw forum aanpassen via uw beheerderspaneel >> Modules >> Mobiele Apps >> PWA : Uw forum toegewijde app. U kunt een naam, een beschrijving, een pictogram definiëren, evenals de kleuren van de werkbalk en de achtergrond van de startpagina: Zonder u te veel te vertellen, laat ik u alle nieuwe mogelijkheden ontdekken die de PWA op uw forum biedt. We hopen dat deze verbetering u volledige voldoening zal brengen. Vriendelijke groet, Het Actieforum team
|
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Deklepstek een forum voor lotgenoten forum voor mensen met een persoonlijkheids
» Banner voor hp forum
» wachtwoord voor forum
» Ideeën voor forum
» Sinterklaasversiering voor het forum?
» Banner voor hp forum
» wachtwoord voor forum
» Ideeën voor forum
» Sinterklaasversiering voor het forum?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: