Nederlands Ondersteuningsforum :
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

founder account zonder toestemming doorgegeven

5 plaatsers

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Opgeloste Topic founder account zonder toestemming doorgegeven

Bericht van Beaucoup wo 13 feb 2019 - 14:40

Er werd mij vandaag attent gemaakt op een topic hier op het ondersteunforum. Het gaat om het volgende: https://ondersteun.actieforum.com/t6290-gegevens-gereedschap-gewijzigd-door-nu-inactief-teamlid#37816

Ik ben die zogezegd 'inactieve' admin. Ik wil toch even duiden op een aantal fouten in het oorspronkelijke bericht hierboven.

- In een eerder bericht werd aangehaald dat ik al een jaar niet ben ingelogd, maar dit is onjuist. Mijn laatste login op mijn administrator account dateert van januari. Ik had inderdaad gemerkt een korte tijd terug dat het administrator wachtwoord gewijzigd was. Ik dacht toen dat ik het gewoon een aantal keer verkeerd had ingetypt, waardoor ik hier verder niet heb bij stilgestaan en ik toen vanaf mijn persoonlijke account heb ingelogd om in het beheerderspaneel te raken.

- Het is correct dat er niet meer in game gepost wordt, maar dit is zeker ook geen jaar geleden. De laatste in game post werd geplaatst op vr 13 jul 2018, 21:18. De laatste out of character post is zelfs nog recenter, namelijk wo 12 sep 2018, 20:57.

- Het account van de andere founder, en het account waar zogezegd de beheerdersgereedschappen aan waren toegekend, zijn helemaal niet verbannen. Deze personen hebben, net zoals de founder, afstand gedaan van hun rang. Daardoor hebben wij hun de rechten tot het beheerderspaneel ontnomen. Dit is volgens mij een vrij gebruikelijke en logische reactie. Mensen die niks te zoeken hebben in het beheerderspaneel, hoeven daar ook geen toegang tot te hebben.

Ik vind het eigenlijk niet echt fijn dat er geen enkele moeite is gedaan om mij persoonlijk te contacteren. Mijn e-mail adres is gelinkt aan mijn administrator account, en het was ook gelinkt aan het founder account, dus het was heel makkelijk om even te checken of het al dan niet nog actief was. Verder vind ik dit ook een nogal absurde regeling. Omdat een teamlid zogezegd een jaar niet actief was, zou het forum zonder die persoon te moeten contacteren zomaar worden doorgegeven? Naar mijn weten is dit in eerdere situaties niet gebeurd, dus vraag ik me af waarom het dit keer zo makkelijk ging, terwijl ik gewoon per e-mail gecontacteerd kon worden.

Feit is ook dat ik helemaal geen idee heb wie deze persoon is. Zij beweert het forum in 2012 te hebben opgericht, maar doorheen de jaren van activiteit heb ik nog nooit van deze persoon gehoord. Het idee dat iemand die nooit iets te maken heeft gehad met het forum in de laatste jaren, nu de controle heeft, vind ik persoonlijk heel eng. Eén klik op de knop, en al onze posts zijn weg. Dit terwijl zij ook om mijn contactgegevens had kunnen vragen, maar in plaats daarvan wordt er een verhaal opgehangen en alles in één keer overgenomen.

Graag zie ik zo snel mogelijk het founder account terug op mijn naam staan.

Terug naar boven Terug naar beneden

Beaucoup

Beaucoup
Nieuw Forumlid

Man
Berichten : 5
Registratie : 05-06-16
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

Lid sinds +5 jaar
U bent al meer dan 5 jaar lid
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://prophecy.forumactie.com http://ragnarok.actieforum.com/



Beaucoup is bedankt door de starter van dit topic.
  • 0

Opgeloste Topic Re: founder account zonder toestemming doorgegeven

Bericht van Korra wo 13 feb 2019 - 18:06

Ik heb dit topic op in behandeling gezet. Wink

Terug naar boven Terug naar beneden

Korra

Korra
Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 356
Leeftijd : 32
Registratie : 13-01-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

Lid sinds +10 jaar
U bent al meer dan 10 jaar lid
200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Oud Actieforum Medewerker
Deze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

https://ondersteun.actieforum.com http://korratestforum.actieforum.com/forum



Korra is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: founder account zonder toestemming doorgegeven

Bericht van Shania do 14 feb 2019 - 10:26

Hoi! Allereerst wil ik laten weten dat ik voor alle vragen beschikbaar ben mits nodig. Het is helemaal niet mijn bedoeling om de slechterik in deze situatie te zijn en ik hoop dat we samen tot een passend besluit kunnen komen. Er worden hierboven een paar dingen genoemd waar ik graag meer duidelijkheid over wil geven zodat misverstanden de lucht uit geholpen kunnen worden.

- Het account van de andere founder, en het account waar zogezegd de beheerdersgereedschappen aan waren toegekend, zijn helemaal niet verbannen.
Het was niet mijn bedoeling om te impliceren dat het account van de beheerdersgereedschappen was verbannen. Er was mij verteld dat de eigenaar van het emailadres hiervan verbannen was, maar ik ben er achter gekomen dat dit niet klopt. De andere founder echter was wel degelijk verbannen, zowel haar accountnaam als haar emailadres.

Ik vind het eigenlijk niet echt fijn dat er geen enkele moeite is gedaan om mij persoonlijk te contacteren. Mijn e-mail adres is gelinkt aan mijn administrator account, en het was ook gelinkt aan het founder account, dus het was heel makkelijk om even te checken of het al dan niet nog actief was.
Dit kan ik mis hebben, maar ik heb geloof ik geen emailadres zien staan waar ik contact mee kon opnemen. Dit kan komen omdat ik als gast op het forum heb gekeken en ik daarom geen toegang tot een emailadres had?

Feit is ook dat ik helemaal geen idee heb wie deze persoon is. Zij beweert het forum in 2012 te hebben opgericht, maar doorheen de jaren van activiteit heb ik nog nooit van deze persoon gehoord.
Mijn naam is Sarah, al sta ik ook bekend onder de bijnaam Doos. Ik heb Prophecy samen met Dianta opgericht en toen een tijd lang het personage Lillian Stone gespeeld. Haar posts zijn nog steeds te vinden op het Admin account, want daar is mijn personage in veranderd nadat ik de site heb verlaten omdat ik me er niet meer prettig voelde. Hopelijk zijn er leden van het hele begin die voor me willen bevestigen dat dit is hoe het is gegaan. Het klopt dat ik al jaren niets meer van me heb laten horen op het forum en ik snap dat dat verwarring veroorzaakt.

Ik snap ook de angst dat dingen zomaar kunnen verdwijnen want dat was precies wat ik dacht dat was gebeurd toen ik de site niet meer op de oude URL kon bereiken. Mijn bedoeling met het beheer terugkrijgen was juist om te zorgen dat er niks verloren gaat, dit heb ik ook aangegeven in mijn eerste bericht in het topic wat je gelinkt hebt. Ik vind het jammer dat je denkt dat ik 'een verhaal heb opgehangen', en ik snap dat het lastig kan zijn om mij nu te vertrouwen maar ik beloof dat wat ik heb gezegd de waarheid is (of, in een enkel geval, wat ik dacht dat de waarheid was).

Als het fijner is, kan ik mijn Discord naam delen om daar te praten. Laat het maar weten. c:

Terug naar boven Terug naar beneden

Shania

Shania
Forumlid

Vrouw
Berichten : 61
Leeftijd : 27
Registratie : 24-10-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://stylesheet.actieforum.com/ http://pokemon-journey.actieforum.com/



Shania is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: founder account zonder toestemming doorgegeven

Bericht van Kiekie do 14 feb 2019 - 16:52

Hey Doos,

Ik wou me in eerste instantie niet mengen hierin, maar omdat ik zelf wel is een forum over heb genomen op de manier die jij hebt gedaan voel ik me genoodzaakt het toch wel te doen.
Ik heb destijds Wolf Story overgenomen (stond een forum op uit 2011 met beheer dat sinds die tijd niet online was geweest) en ik moest echt door brandende hoepels springen voordat ik het forum op mijn naam kreeg. Ik moest beheer contacteren, wachten op reactie (die uitbleef) en toen pas kreeg ik een keer de kans om het founder account op mijn naam te krijgen.

Ik vind het oprecht echt bijzonder met het gemak waarop Actieforum hier zegt: "Beheer weg? Oké, mag jij het forum wel hebben." Want als ze goed hadden gekeken konden ze zien dat er op 1 van de admin accounts nog ingelogd was. En als het goed is mag een forum helemaal niet vergeven worden als een admin nog actief is op het forum. Tenminste, dat mocht ik toen niet Kiba op Wolf Story jaren afwezig was en Sharon een halfjaar inactief stond. Gek dat het nu ineens wel kan.

Wat ik ook gek vind is dat de verdere afhandeling van het hele gebeuren 'via Discord' is gebeurd. Volgens mij moeten voor dit soort dingen tickets aangemaakt worden en gebeurd de rest gewoon 'openbaar' op het forum. Daar krijg je als gewone buitenstaander (want ik ken het forum maar ben er nooit op geregistreerd geweest) het idee van dat er vriendjespolitiek speelt of dat mensen elkaar kennen en elkaar dus makkelijk(er) iets gunnen.

Wat mij vooral tegen de borst stuit is dus dat er echt geen poging is gedaan om huidige admins te contacteren. Eerlijk, zo moeilijk kan het niet zijn. De Nederlandse RPG wereld is zo klein, ons kent ons.

Verder was dat mijn zegje, ik hoop dat het snel opgelost wordt en dat Beaucoup gewoon zijn forum terug krijgt waar hij zo hard aan gewerkt heeft om het te laten groeien.

- Kiki

Terug naar boven Terug naar beneden

Kiekie

Kiekie
Forumlid

Vrouw
Berichten : 50
Leeftijd : 28
Registratie : 02-04-14
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lid sinds +10 jaar
U bent al meer dan 10 jaar lid

https://talesofsinnoh.actieforum.com/



Kiekie is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: founder account zonder toestemming doorgegeven

Bericht van Beaucoup do 14 feb 2019 - 17:03

Het was niet mijn bedoeling om te impliceren dat het account van de beheerdersgereedschappen was verbannen. Er was mij verteld dat de eigenaar van het emailadres hiervan verbannen was, maar ik ben er achter gekomen dat dit niet klopt. De andere founder echter was wel degelijk verbannen, zowel haar accountnaam als haar emailadres.

Alright, ik realiseer me nu dat je als co-founder Dianta bedoelt. Ik dacht dat dit om een andere persoon ging. Het klopt dat wij Dianta van de site hebben verbannen. In april 2017 werd het forum namelijk gehackt. Hiervoor hebben wij toen Joost gecontacteerd. Op zijn aanraden hebben we toen alle admins/mods uit hun functie ontheven en mensen die niet meer actief waren in het team, geblokkeerd. Ik vermoed dat we toen inderdaad ook Dianta hebben buitengesloten. Deze PMs staan nog steeds in mijn inbox trouwens, moest iemand behoefte hebben aan ‘bewijs’.

Dit kan ik mis hebben, maar ik heb geloof ik geen emailadres zien staan waar ik contact mee kon opnemen. Dit kan komen omdat ik als gast op het forum heb gekeken en ik daarom geen toegang tot een emailadres had?

Waarschijnlijk zag je inderdaad de mailadressen niet omdat je als ‘guest’ keek. Maar je had nog andere accounts waar je op had kunnen inloggen om dit alsnog te achterhalen. Daarnaast bedoelde ik dit ook meer naar de mensen van actieforum zelf. Dit is, naar mijn gevoel, eerder een fout van hun kant.

Ik weet inderdaad nog die hele historie, ik geloof dat wij heel kort tegelijk op het forum hebben gezeten. Ik weet dat het forum na jouw vertrek over is gegaan naar Dianta, vervolgens kwam Veronica in het team, waarna ik als mod ben toegevoegd. Uiteindelijk zijn ook Dianta en Veronica vertrokken, en toen viel het forum in mijn handen.

Mijn punt hier is ook eerder dat ik jou als persoon nooit heb gekend. De rest van de leden hebben ook vrijwel geen interactie met jou gehad. Ik ben geloof ik 4 of 5 jaar admin geweest, en toen was jij al lang weg. Dit veroorzaakt niet alleen verwarring, maar inderdaad ook angst. Jij hebt niks te maken gehad met al deze mensen, waardoor het logisch is dat je ook niet geeft om de posts (en, daaraan verbonden, de herinneringen) die deze mensen hebben gemaakt.

Ik heb zelf ook de URL destijds niet veranderd. Ik heb geen idee wie dit gedaan heeft of waarom, maar ik kan wel zeggen dat er toen ook paniek was. Net zoals met die ‘hack’ van april 2017, trouwens. Er zijn gewoon veel vage dingen gebeurd met het forum doorheen de jaren.

Again, wat ik graag zou zien gebeuren, is dat ik het founder account terug op mijn naam krijg. Ik heb, zoals Kiki aanhaalt, veel werk in het forum gestoken. Ik snap dat jij uiteraard ook veel tijd en energie hebt geïnvesteerd. Maar de Prophecy die jij hebt opgericht met Dianta, is niet de Prophecy die nu op die URL staat. Het plot, de lay-out, de leden.. Alles is anders, dankzij het werk van mij en mijn team, en de leden. Ik doe dit daarom niet alleen voor mezelf, maar vooral voor hun: de mensen die jaren karakters en verhaallijnen hebben gemaakt.

Terug naar boven Terug naar beneden

Beaucoup

Beaucoup
Nieuw Forumlid

Man
Berichten : 5
Registratie : 05-06-16
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

Lid sinds +5 jaar
U bent al meer dan 5 jaar lid
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://prophecy.forumactie.com http://ragnarok.actieforum.com/



Beaucoup is bedankt door de starter van dit topic.
  • 0

Opgeloste Topic Re: founder account zonder toestemming doorgegeven

Bericht van Korra do 14 feb 2019 - 17:35

Kiekie schreef:Hey Doos,

Ik wou me in eerste instantie niet mengen hierin, maar omdat ik zelf wel is een forum over heb genomen op de manier die jij hebt gedaan voel ik me genoodzaakt het toch wel te doen.
Ik heb destijds Wolf Story overgenomen (stond een forum op uit 2011 met beheer dat sinds die tijd niet online was geweest) en ik moest echt door brandende hoepels springen voordat ik het forum op mijn naam kreeg. Ik moest beheer contacteren, wachten op reactie (die uitbleef) en toen pas kreeg ik een keer de kans om het founder account op mijn naam te krijgen.

Ik vind het oprecht echt bijzonder met het gemak waarop Actieforum hier zegt: "Beheer weg? Oké, mag jij het forum wel hebben." Want als ze goed hadden gekeken konden ze zien dat er op 1 van de admin accounts nog ingelogd was. En als het goed is mag een forum helemaal niet vergeven worden als een admin nog actief is op het forum. Tenminste, dat mocht ik toen niet Kiba op Wolf Story jaren afwezig was en Sharon een halfjaar inactief stond. Gek dat het nu ineens wel kan.

Wat ik ook gek vind is dat de verdere afhandeling van het hele gebeuren 'via Discord' is gebeurd. Volgens mij moeten voor dit soort dingen tickets aangemaakt worden en gebeurd de rest gewoon 'openbaar' op het forum. Daar krijg je als gewone buitenstaander (want ik ken het forum maar ben er nooit op geregistreerd geweest) het idee van dat er vriendjespolitiek speelt of dat mensen elkaar kennen en elkaar dus makkelijk(er) iets gunnen.

Wat mij vooral tegen de borst stuit is dus dat er echt geen poging is gedaan om huidige admins te contacteren. Eerlijk, zo moeilijk kan het niet zijn. De Nederlandse RPG wereld is zo klein, ons kent ons.

Verder was dat mijn zegje, ik hoop dat het snel opgelost wordt en dat Beaucoup gewoon zijn forum terug krijgt waar hij zo hard aan gewerkt heeft om het te laten groeien.

- Kiki


Ik ga even inhaken op het discord gedeelte. Via discord is er inderdaad contact geweest, maar daarbij heb ik aan Shania gevraagd of ze, voordat ik stappen ging ondernemen, hiervoor op het forum ook even een topic erover wilde openen. Maar via discord is er enkel 'overlegt' over het forum zonder enige vorm van 'vriendjespolitiek'. En mocht het nodig zijn kunnen we eventueel die berichten dan ook delen. (:

De beslissing om het founder account over te zetten is in overleg met het pro team geweest. (:

Terug naar boven Terug naar beneden

Korra

Korra
Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 356
Leeftijd : 32
Registratie : 13-01-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

Lid sinds +10 jaar
U bent al meer dan 10 jaar lid
200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Oud Actieforum Medewerker
Deze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

https://ondersteun.actieforum.com http://korratestforum.actieforum.com/forum



Korra is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: founder account zonder toestemming doorgegeven

Bericht van Kiekie ma 18 feb 2019 - 18:23

Korra schreef:Ik ga even inhaken op het discord gedeelte. Via discord is er inderdaad contact geweest, maar daarbij heb ik aan Shania gevraagd of ze, voordat ik stappen ging ondernemen, hiervoor op het forum ook even een topic erover wilde openen. Maar via discord is er enkel 'overlegt' over het forum zonder enige vorm van 'vriendjespolitiek'. En mocht het nodig zijn kunnen we eventueel die berichten dan ook delen. (:

De beslissing om het founder account over te zetten is in overleg met het pro team geweest. (:

Ik bedoel ook helemaal niet dat het ook daadwerkelijk vriendjespolitiek geweest is, het gaat mij meer om hoe het overkomt.

Maar dan nog snap ik niet hoe een founder account omgezet kan worden als een admin pas nog heeft ingelogd? Voor zo ver ik weet moeten alle admins minimaal een jaar inactief zijn voordat het forum overgegeven wordt? Dit was destijds de gang van zaken toen ik Wolf Story overnam, dit kon jaren terug niet omdat een van de 2 admins pas nog ingelogd was. Ik moest haar geschreven permissie op het forum krijgen voordat ik het over mocht nemen.

Dus hoe kan dit forum ineens overgegeven worden zonder dat iemand daar goed naar kijkt?

Terug naar boven Terug naar beneden

Kiekie

Kiekie
Forumlid

Vrouw
Berichten : 50
Leeftijd : 28
Registratie : 02-04-14
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lid sinds +10 jaar
U bent al meer dan 10 jaar lid

https://talesofsinnoh.actieforum.com/



Kiekie is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: founder account zonder toestemming doorgegeven

Bericht van Joost ma 18 feb 2019 - 18:38

Het enige wat wij kunnen controleren is:
- E-mail adres oprichter
- Gebruikersnaam oprichter
- Laatste connectie oprichters account

Wij als beheerders team sturen dan met de gegevens een "verzoek" uit en de daadwerkelijke wijziging moet via het pro admin team uitgevoerd worden. Als Actieforum team vragen we enkel wat gegevens en kijken of het overeenkomt en of deze kloppen.

Het beheerders team heeft dit verder inbehandeling genomen het kan alleen even duren alvorens wij antwoord kunnen geven op deze kwestie.


founder account zonder toestemming doorgegeven 121910
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon founder account zonder toestemming doorgegeven 210610



founder account zonder toestemming doorgegeven PiUYHC2 Facebook | founder account zonder toestemming doorgegeven X10 X (Twitter)

Terug naar boven Terug naar beneden

Joost

Joost
Beheerder
Beheerder

Man
Berichten : 5759
Leeftijd : 32
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerd
Wanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Medewerker award
Je verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum
1000 berichten of meer gepost
Je hebt 1000 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

https://ondersteun.actieforum.com/



Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: founder account zonder toestemming doorgegeven

Bericht van Beaucoup ma 18 feb 2019 - 20:33

Ik denk dat ik ondertussen wel ongeveer snap hoe dit proces in z'n werk gaat. Toch vind ik nog steeds een aantal zaken merkwaardig.

Als jullie het e-mail adres van het founder account checken, wat doen jullie dan vervolgens? Het e-mail adres stond namelijk op mijn 'vaste' e-mail, het account dat ik dagelijks check en waar ik notificaties van krijg op mijn telefoon als ik een nieuw bericht heb. Ik ben 100% zeker dat ik geen e-mail ontvangen heb m.b.t. deze kwestie.

Vervolgens, zoals Kiki aanhaalde, bij Wolf Story checkten jullie toen alle admin accounts, niet alleen het founder account. Mijn account, en het account van mijn mede-admin, stonden op de index pagina in de 'admin' groep (tot wij uit deze groep zijn verwijderd door Shania). Ik weet ook 100% zeker dat ik in januari laatst had ingelogd op dit account. Over inactiviteit was dus geen sprake.

Er is dus een fout gemaakt, en aangezien wij allemaal mensen zijn, weet ik heel goed dat fouten maken nu eenmaal kan gebeuren. Maar het pro admin team nam een besluit op basis van jullie bevindingen en naar mijn mening waren die bevindingen gewoon niet correct. Ik ben er niet kwaad om, zoals ik al zei. Dit kan gebeuren. Maar het zijn fouten met 'zware' gevolgen.

In tussentijd heb ik met Shania gesproken. Ik heb aangeboden om het forum te 'delen'. Zij mocht het founder account houden als ik en de mede-admin terug toegang zouden krijgen tot het beheerderspaneel. Vertrouwen komt van beide kanten, of het komt niet. Uit haar antwoorden maak ik op dat zij niet de intentie heeft om op dit voorstel in te gaan. Dus ik vraag opnieuw, omdat dit in mijn ogen alleen nog maar op deze manier rechtgezet kan worden, om het founder account terug te zetten. Ik weet niet of jij met jouw bericht bedoelde dat er al een ticket is aangemaakt, Joost. Als dit zo is, mijn dank. Zo niet, dan zou ik het appreciëren als dit snel kan gebeuren (:

Terug naar boven Terug naar beneden

Beaucoup

Beaucoup
Nieuw Forumlid

Man
Berichten : 5
Registratie : 05-06-16
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

Lid sinds +5 jaar
U bent al meer dan 5 jaar lid
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://prophecy.forumactie.com http://ragnarok.actieforum.com/



Beaucoup is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: founder account zonder toestemming doorgegeven

Bericht van Joost ma 18 feb 2019 - 20:58

Ik begrijp de situatie, Korra en ik hebben dit op het moment inbehandeling genomen mijn collega Korra zal een bericht voor informatie uitsturen zodra we hier meer over weten komen we erop terug.
Een verzoek voor een wijziging van het oprichtersaccount moeten we later even bekijken zodra we antwoord hebben gekregen.

Voor het systeem is er maar 1 oprichtersaccount en kan maar aan één e-mail adres gekoppeld worden dat deze gedeeld gaat worden dat raden wij niet aan dit i.v.m de veiligheid aangezien je een forum met het oprichter account kan verwijderen maar het bepalen of het gedeeld zal worden dat is op eigen risico van het beheerders team van dat betreffende forum. Wij raden enkel aan om dit niet te doen.

De enige dingen die je extra met de oprichter account kan uitvoeren is:
- templates
- pakketten
- credits beheer
- forum verwijderen
- sommige opties in de configuratie van het forum

Verder is een gewone beheerders account voldoende uitgerust met goede forumrechten om het werk als beheerder te kunnen uitvoeren. Smile


founder account zonder toestemming doorgegeven 121910
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon founder account zonder toestemming doorgegeven 210610



founder account zonder toestemming doorgegeven PiUYHC2 Facebook | founder account zonder toestemming doorgegeven X10 X (Twitter)

Terug naar boven Terug naar beneden

Joost

Joost
Beheerder
Beheerder

Man
Berichten : 5759
Leeftijd : 32
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerd
Wanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Medewerker award
Je verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum
1000 berichten of meer gepost
Je hebt 1000 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

https://ondersteun.actieforum.com/



Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: founder account zonder toestemming doorgegeven

Bericht van Korra ma 18 feb 2019 - 21:32

Ik heb zojuist hiervoor een ticket aangemaakt. (:

Terug naar boven Terug naar beneden

Korra

Korra
Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 356
Leeftijd : 32
Registratie : 13-01-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

Lid sinds +10 jaar
U bent al meer dan 10 jaar lid
200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Oud Actieforum Medewerker
Deze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

https://ondersteun.actieforum.com http://korratestforum.actieforum.com/forum



Korra is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: founder account zonder toestemming doorgegeven

Bericht van Shania di 19 feb 2019 - 14:53

Beaucoup schreef:In tussentijd heb ik met Shania gesproken. Ik heb aangeboden om het forum te 'delen'. Zij mocht het founder account houden als ik en de mede-admin terug toegang zouden krijgen tot het beheerderspaneel. Vertrouwen komt van beide kanten, of het komt niet. Uit haar antwoorden maak ik op dat zij niet de intentie heeft om op dit voorstel in te gaan.
Hoi, sorry maar waar heb je dit voorstel gemaakt? Eén van de leden op het forum zei dit prettig te vinden, maar van jou uit heb ik dit voorstel nergens gezien. Ik vind het heel onprettig dat er nu woorden in mijn mond worden gelegd die niet kloppen, terwijl ik er zelf ook al over nadacht om dit voorstel te maken. Als ik het had gezien dan was ik er wel degelijk mee akkoord gegaan...

Terug naar boven Terug naar beneden

Shania

Shania
Forumlid

Vrouw
Berichten : 61
Leeftijd : 27
Registratie : 24-10-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://stylesheet.actieforum.com/ http://pokemon-journey.actieforum.com/



Shania is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: founder account zonder toestemming doorgegeven

Bericht van Korra di 19 feb 2019 - 18:45

Ik heb inmiddels antwoord terug van het pro team.

Waarin in staat dat de oude admin, in dit geval is dat Beaucoup, het forum kan terug krijgen binnen 2 maanden na verandering van eigenaar. Hiervoor moet hij wel de juiste email naar mij sturen waarop het forum stond, om zo te controleren dat het daadwerkelijk zijn account is.

Meer informatie vind je hier; Klik.

Dus @Beaucoup zou jij mij het email adres willen sturen waarop het forum stond?

Terug naar boven Terug naar beneden

Korra

Korra
Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 356
Leeftijd : 32
Registratie : 13-01-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

Lid sinds +10 jaar
U bent al meer dan 10 jaar lid
200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Oud Actieforum Medewerker
Deze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

https://ondersteun.actieforum.com http://korratestforum.actieforum.com/forum



Korra is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: founder account zonder toestemming doorgegeven

Bericht van Joost ma 8 apr 2019 - 19:02




.founder account zonder toestemming doorgegeven 4qhgdl10.@Beaucoup , zou je ons een antwoord willen geven zo niet sluiten we dit topic dan over 48 uur. Wink


founder account zonder toestemming doorgegeven 121910
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon founder account zonder toestemming doorgegeven 210610



founder account zonder toestemming doorgegeven PiUYHC2 Facebook | founder account zonder toestemming doorgegeven X10 X (Twitter)

Terug naar boven Terug naar beneden

Joost

Joost
Beheerder
Beheerder

Man
Berichten : 5759
Leeftijd : 32
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerd
Wanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Medewerker award
Je verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum
1000 berichten of meer gepost
Je hebt 1000 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

https://ondersteun.actieforum.com/



Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: founder account zonder toestemming doorgegeven

Bericht van Beaucoup wo 10 apr 2019 - 13:26

Hey Joost
Ik heb Korra destijds een DM gestuurd. Ondertussen is het forum terug in mijn beheer. Het topic kan dus gesloten worden Smile

Terug naar boven Terug naar beneden

Beaucoup

Beaucoup
Nieuw Forumlid

Man
Berichten : 5
Registratie : 05-06-16
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

Lid sinds +5 jaar
U bent al meer dan 5 jaar lid
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://prophecy.forumactie.com http://ragnarok.actieforum.com/



Beaucoup is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: founder account zonder toestemming doorgegeven

Bericht van Joost do 11 apr 2019 - 8:55

.
founder account zonder toestemming doorgegeven A5lkup10.

Ondersteuningsvraag is opgelost en gesloten.



founder account zonder toestemming doorgegeven 121910
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon founder account zonder toestemming doorgegeven 210610



founder account zonder toestemming doorgegeven PiUYHC2 Facebook | founder account zonder toestemming doorgegeven X10 X (Twitter)

Terug naar boven Terug naar beneden

Joost

Joost
Beheerder
Beheerder

Man
Berichten : 5759
Leeftijd : 32
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerd
Wanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Medewerker award
Je verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum
1000 berichten of meer gepost
Je hebt 1000 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

https://ondersteun.actieforum.com/



Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum