Onderschriften verschijnen niet
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Onderschriften verschijnen niet
Hey guys,
Ik heb na even zoeken door de site al gezocht hoe dit verholpen kan worden. Maar zelfs na alle tips en alles goed in te stellen lukt het mij of mijn team nog steeds niet om de onderschriften te laten verschijnen.
Groetjes
Ik heb na even zoeken door de site al gezocht hoe dit verholpen kan worden. Maar zelfs na alle tips en alles goed in te stellen lukt het mij of mijn team nog steeds niet om de onderschriften te laten verschijnen.
Groetjes
Re: Onderschriften verschijnen niet
Carrot schreef:Hey guys,
Groetjes
Dag @Carrot is er al op deze 3 plekken aangegeven dat onderschriften is toegestaan?
Plek 1: (Moet de beheerder instellen)
Beheerderspaneel Gebruikers & Groepen Leden mogelijkheden - Basisinstellingen Gebruikers
Plek 2: (Moet de gebruiker zelf invullen)
Navigatiemenu Profiel Voorkeuren - Gebruik altijd mijn onderschrift
Plek 3: (Moet de gebruiker zelf invullen)
Navigatiemenu Profiel Onderschrift - Bewerk onderschrift
Als dit allemaal alreeds is ingesteld, wat is dan jouw forum versie en het web adres ervan? Zodat iemand van het team een kijkje kan nemen om te zien wat er loos is..
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
TonnyKamper- Beheerder
-
Leeftijd : 70
Registratie : 15-02-15
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Bedankt voor het snelle antwoord. Dit is inderdaad allemaal al aangepast. De versie is phpbb2 subsilver.
Meraki.actieforum.com
Bedankt!
Meraki.actieforum.com
Bedankt!
Carrot schreef:Bedankt voor het snelle antwoord. Dit is inderdaad allemaal al aangepast. De versie is phpbb2 subsilver.
Meraki.actieforum.com
Bedankt!
Hoi @Carrot
De volgende code zou voor phpBB2 in het CSS stijlblad moeten staan:
- Code:
div.signature_div {
display: block !important;
}
Als die er niet staat voeg hem dan toe en kijk of dat het probleem oplost.. maar als je de volgende code wel ziet staan:
- Code:
div.signature_div {
display: none;
}
Verander dan alleen het woord "none" in "block !important" zonder de aanhalingstekens!
Ik hoop dat dit helpt, laat het dan ook even weten door je topic als OPGELOST te markeren
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
TonnyKamper- Beheerder
-
Leeftijd : 70
Registratie : 15-02-15
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Portal modules verschijnen niet meer in tabelvorm
» Onderschriften zijn weg bij iedereen
» [opgelost]Tamplates, onderschriften doen het niet?
» berichten verschijnen in code
» onderschriften
» Onderschriften zijn weg bij iedereen
» [opgelost]Tamplates, onderschriften doen het niet?
» berichten verschijnen in code
» onderschriften
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: