Inlog problemen
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Inlog problemen
Hoi hoi,
Wat ik ook doe, heb beide emailadressen van mij al geprobeerd maar kan met geen mogelijkheid inloggen.
Er wordt steeds aangegeven dat:
-secret-dreams.actieforum.com bestaat al.
-email of wachtwoord komt niet overeen of wordt al gebruikt.
Het enigste wat ik mij voor kan stellen is dat ik mijn gebruikersnaam niet meer goed heb!
HELP!!!
Groetjes, Janet
Wat ik ook doe, heb beide emailadressen van mij al geprobeerd maar kan met geen mogelijkheid inloggen.
Er wordt steeds aangegeven dat:
-secret-dreams.actieforum.com bestaat al.
-email of wachtwoord komt niet overeen of wordt al gebruikt.
Het enigste wat ik mij voor kan stellen is dat ik mijn gebruikersnaam niet meer goed heb!
HELP!!!
Groetjes, Janet
Janet Selles- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 08-11-17
Oprichter : Ja
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Inlog problemen
Hallo Janet Selles,
Ik kan voor je een nieuw wachtwoord aanvragen? Maar dan moet ik wel zekerheid hebben op welke email hij volgens jou staat, als je wilt mag je mij een pb/pm sturen met daar in het email zodat ik kan kijken of hij op de juiste email staat.
Ik kan voor je een nieuw wachtwoord aanvragen? Maar dan moet ik wel zekerheid hebben op welke email hij volgens jou staat, als je wilt mag je mij een pb/pm sturen met daar in het email zodat ik kan kijken of hij op de juiste email staat.
Korra- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 33
Registratie : 13-01-12
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Inlog problemen
Hallo @Janet Selles ,
Zoals mijn collega @Korra al zei hierboven zei, stuur een PM met het e-mail adres die gekoppeld staat met het oprichtersaccount en de gebruikersnaam dan kunnen we een nieuw wachtwoord versturen. Zie voor meer informatie deze topic.
Dit topic sluit ik.
Zoals mijn collega @Korra al zei hierboven zei, stuur een PM met het e-mail adres die gekoppeld staat met het oprichtersaccount en de gebruikersnaam dan kunnen we een nieuw wachtwoord versturen. Zie voor meer informatie deze topic.
Dit topic sluit ik.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: