Letters in topics zijn onzichtbaar
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Goedemorgen, ik heb onlangs een forum gecreëerd alleen wanneer je een bericht schrijft kun je je tekst alleen zien wanneer je het gedeelte waar je geschreven hebt selecteert. Dan krijg je de selectievakken te zien met je gekleurde tekst. Ik los het zelf op door eerst mijn tekst in word te schrijven en vervolgens in de tekstvak te plakken. Wanneer ik het dan verzend dan zijn de lettertekens wel gewoon zichtbaar. Maar dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn en werkt ook niet bevorderend voor het forumgebruik voor de leden. Ik heb geprobeerd om de letters een ander kleurtje te geven maar dat gebeurd pas wanneer je het bericht geplaatst hebt.
Weet iemand wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen want ik kom er zelf niet uit?
Dank voor de moeite.
PS. wegens registratieproblemen heb ik nu een ander gebruikersnaam dan die ik gebruik als forumbeheerder
Weet iemand wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen want ik kom er zelf niet uit?
Dank voor de moeite.
PS. wegens registratieproblemen heb ik nu een ander gebruikersnaam dan die ik gebruik als forumbeheerder
Re: Letters in topics zijn onzichtbaar
Kan het zo zijn dat die vakken de zelfde kleur hebben als je lettertype?
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Leeftijd : 70
Registratie : 13-06-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Liesbeth* schreef:Kan het zo zijn dat die vakken de zelfde kleur hebben als je lettertype?
Nee dat had ik ook al geprobeerd maar het blijven witte letters op een wit achtergrond. Pas wanneer je het bericht geplaatst hebt zie je de letters pas.
Je zegt het zelf het blijven witte letters op een witte achtergrond.
Misschien het reactieveld ook zwart maken??
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
-
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Liesbeth* schreef:Je zegt het zelf het blijven witte letters op een witte achtergrond.
Lijkt mij een goed idee. Heb gekeken hoe ik dat moet doen maar ook dat kan ik niet vinden, snik. Is dat iedere gebruiker dat voor zichzelf zo moet instellen of kan ik als beheerder dat voor iedereen instellen? Misschien kun je ook hierom even op mijn forum meekijken.
Heb wel bij plaatjes en kleuren gekeken en geprobeert maar het lijkt niet te werken op een of andere manier.
Glorix schreef:Liesbeth* schreef:Je zegt het zelf het blijven witte letters op een witte achtergrond.
Lijkt mij een goed idee. Heb gekeken hoe ik dat moet doen maar ook dat kan ik niet vinden, snik. Is dat iedere gebruiker dat voor zichzelf zo moet instellen of kan ik als beheerder dat voor iedereen instellen? Misschien kun je ook hierom even op mijn forum meekijken.
Heb wel bij plaatjes en kleuren gekeken en geprobeert maar het lijkt niet te werken op een of andere manier.
De lay out wordt sowieso beheerd door de beheerder(s) niet door de gewone leden.
Korra- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 33
Registratie : 13-01-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
.. | Ondersteunings Vraag opgelost en gesloten. |
-
Soortgelijke onderwerpen
» geen letters
» Onzichtbaar.
» Groote letters in Invision
» Probleem met letters voor topicnaam
» bij onderwerp meer dan 10 letters??
» Onzichtbaar.
» Groote letters in Invision
» Probleem met letters voor topicnaam
» bij onderwerp meer dan 10 letters??
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: