PDFbestand
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Hélène.Z- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 20-10-16
Oprichter : Ja
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: PDFbestand
Ben niet helemaal zeker of dit gaat werken en weet ook niet helemaal precies waar je deze PDF wilt gaan neerzetten...
.pdf wordt wel ondersteund voor bijlagen, dus je zou een pdf kunnen insluiten als bijlage in een bepaald topic.
Als je de pdf meer als pagina wilt hebben, dan kan je een iFrame gebruiken
Zet hiervoor de volgende HTML-code op een pagina die dit ondersteunt. Je kunt bijv. ook een nieuwe HTML pagina aanmaken en hier naar linken.
óf je linkt gewoon naar de PDF
.pdf wordt wel ondersteund voor bijlagen, dus je zou een pdf kunnen insluiten als bijlage in een bepaald topic.
Als je de pdf meer als pagina wilt hebben, dan kan je een iFrame gebruiken
Zet hiervoor de volgende HTML-code op een pagina die dit ondersteunt. Je kunt bijv. ook een nieuwe HTML pagina aanmaken en hier naar linken.
- Code:
<iframe src="LINK NAAR PDF (eindigt op .pdf)" style="width: 100%;height: 100%;border: none;"></iframe>
óf je linkt gewoon naar de PDF
- Code:
<a href="Link naar PDF (moet eindigen op .pdf)">View PDF</a>
- Code:
[url=Link naar PDF (moet eindigen op .pdf)]View PDF[/url]
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Wanneer ik de pdf als bestand wil bijvoegen, geeft ie aan dat die te groot is, kan maar 0.002 mb uploaden.
Helaas weet ik niet wat ik met de html-code moet doen.
Maar bedankt voor de reactie
Helaas weet ik niet wat ik met de html-code moet doen.
Maar bedankt voor de reactie
Hélène.Z- Nieuw Forumlid
-
CSS : Nee - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Mag ik vragen wat je met het PDF bestand wilde doen? Waar je het wilde plaatsen zeg maar?
Misschien kan ik je aan de hand daarvan wat directere instructies geven
Misschien kan ik je aan de hand daarvan wat directere instructies geven
Mystic- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb een pdf bestand van een haakpatroon. Ik wil dit ergens op het forum zetten onder een berichtje, dus een link naar het bestand.
Het bestand staat op mijn eigen pc.
groetjes Hélène
Het bestand staat op mijn eigen pc.
groetjes Hélène
Hélène.Z- Nieuw Forumlid
-
Je zou via DocDroid (even opzoeken op Google) je pdf kunnen uploaden. Dan krijg je een link en deze link kan je door middel van
in de bericht zetten. Als mensen hier dan op klikken worden ze direct naar je PDF gestuurd.
Je hoeft trouwens niet per sé een account aan te maken of je e-mail in te vullen op DocDroid.
- Code:
[url=je-link]Bekijk haakpatroon[/url]
in de bericht zetten. Als mensen hier dan op klikken worden ze direct naar je PDF gestuurd.
Je hoeft trouwens niet per sé een account aan te maken of je e-mail in te vullen op DocDroid.
Mystic- Actief Forumlid
-
Hélène.Z- Nieuw Forumlid
-
.. | Ondersteunings Vraag opgelost en gesloten. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Leeftijd : 70
Registratie : 13-06-13
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: