beheerderspaneel bij servimg
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
beheerderspaneel bij servimg
Geachte,
Ik krijg wel een raar melding op beheerderspanel , ik klik eerst plaatjes beheerder en dan op your gallery servimg kreeg deze melding Maintenance en cours in het veldje .
Het is al de hele dag zo , hopelijk kan dit iemand mij uitleggen of oplossen , want ik vind wel erg vervelend.
Alvast bedankt en ik wacht met smart op antwoord.
Hartelijk groeten , Jolande
Ik krijg wel een raar melding op beheerderspanel , ik klik eerst plaatjes beheerder en dan op your gallery servimg kreeg deze melding Maintenance en cours in het veldje .
Het is al de hele dag zo , hopelijk kan dit iemand mij uitleggen of oplossen , want ik vind wel erg vervelend.
Alvast bedankt en ik wacht met smart op antwoord.
Hartelijk groeten , Jolande
Jolande- Nieuw Forumlid
Registratie : 20-05-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: beheerderspaneel bij servimg
weet je wat nog raarder is , op de originele https://servimg.com/ kan ik wel al mijn plaatjes zien en niet in mijn beheerderspaneel.
Ik heb zelfs refresh gedaan niets hielpt
Ik heb zelfs refresh gedaan niets hielpt
Jolande- Nieuw Forumlid
Registratie : 20-05-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: beheerderspaneel bij servimg
Oeffff , hij doet het weer , ik weet niet hoe en wat en wie , maar ik ben blij.
Dit topic kan sluiten.
Dit topic kan sluiten.
Jolande- Nieuw Forumlid
Korra- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 33
Registratie : 13-01-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Beheerderspaneel
» Beheerderspaneel
» Kleur BeheerdersPaneel
» vraag over beheerderspaneel
» Kan het beheerderspaneel niet in
» Beheerderspaneel
» Kleur BeheerdersPaneel
» vraag over beheerderspaneel
» Kan het beheerderspaneel niet in
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: