Aanvraag voor forum Iconen
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Diensten :: Grafisch Ontwerp Sectie :: Knoppen, Iconen, Rangen :: Voltooide Aanvragen
Pagina 1 van 1• Deel
Aanvraag voor forum Iconen
Naam van je forum: Aeroarama
Forum adres: Aeroarama.one
Welke plaatjes zou je graag gebruikt willen zien: Ik dacht aan 2 A's (van Aero Arama) die een langs mekaar staan en misschien beetje over elkaar komen (Grote A vanachter en ervoor en beetje rechts/beneden een kleine A)
Welke kleuren zou je graag willen zien: Op mijn forum heb ik momenteel zo'n oranje tekstballon, zo van dat oranje mag er gebruikt worden
Welke lettertypes zou je graag gebruikt willen zien: Maakt niet uit, moet niet TE strak maar ook niet cartoon
Jouw gebruikersnaam op je forum: Aeroarama
Link naar je laatste aanvraag indien je deze hebt: /
Overige wensen:
Ik heb er 3 nodig, (new posts, old posts en closed). New posts mag ben lichtere oranje kleur hebben (misschien de 2 A's een andere type oranje). Old posts een meer donkere oranje kleur en closed een rode kleur. Icoontjes liefst niet TE groot
Heeft geen haast! Alvast bedankt als iemand me hiermee kan verder helpen.
Forum adres: Aeroarama.one
Welke plaatjes zou je graag gebruikt willen zien: Ik dacht aan 2 A's (van Aero Arama) die een langs mekaar staan en misschien beetje over elkaar komen (Grote A vanachter en ervoor en beetje rechts/beneden een kleine A)
Welke kleuren zou je graag willen zien: Op mijn forum heb ik momenteel zo'n oranje tekstballon, zo van dat oranje mag er gebruikt worden
Welke lettertypes zou je graag gebruikt willen zien: Maakt niet uit, moet niet TE strak maar ook niet cartoon
Jouw gebruikersnaam op je forum: Aeroarama
Link naar je laatste aanvraag indien je deze hebt: /
Overige wensen:
Ik heb er 3 nodig, (new posts, old posts en closed). New posts mag ben lichtere oranje kleur hebben (misschien de 2 A's een andere type oranje). Old posts een meer donkere oranje kleur en closed een rode kleur. Icoontjes liefst niet TE groot
Heeft geen haast! Alvast bedankt als iemand me hiermee kan verder helpen.
Re: Aanvraag voor forum Iconen
Ik zal hier morgen eens naar kijken. Het zou normaal gezien niet zo veel werk moeten zijn.
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Eerste probeersel, als je een ander idee in je hoofd had zeg je het maar. Ik heb alle bestanden opgeslagen dus kan ik ze snel bewerken.
new post |
| |
no new post |
| |
gesloten topic |
|
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Heel er bedankt, ziet er mooi uit! Als het niet teveel werk is zou ik misschien nog 1 ding willen proberen? Kan je de letters ook vanbinnen wit maken met de randen in die kleuren? (Of vanbinnen transparant mag ook, wat het makkelijkste is :-) )
Je kiest maar welke je gebruikt.
new post |
| |
no new post |
| |
gesloten topic |
|
-
-
Soortgelijke onderwerpen
» Aanvraag voor Forum Skin
» Aanvraag Link voor in script Control Panel voor gebruikers
» Deklepstek een forum voor lotgenoten forum voor mensen met een persoonlijkheids
» aanvraag voor banners?
» aanvraag voor logo
» Aanvraag Link voor in script Control Panel voor gebruikers
» Deklepstek een forum voor lotgenoten forum voor mensen met een persoonlijkheids
» aanvraag voor banners?
» aanvraag voor logo
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Diensten :: Grafisch Ontwerp Sectie :: Knoppen, Iconen, Rangen :: Voltooide Aanvragen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: