Doorverwezen naar foute site's
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Doorverwezen naar foute site's
Hoihoi,
Al een paar keer bij het openen van het forum word ik doorgeschakeld naar 1 of andere site met blote dames.
Iemand idee hoe dit kan en hoe ik dit kan voorkomen?
Groeten Rohneke
Al een paar keer bij het openen van het forum word ik doorgeschakeld naar 1 of andere site met blote dames.
Iemand idee hoe dit kan en hoe ik dit kan voorkomen?
Groeten Rohneke
rohneke- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 23-02-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Doorverwezen naar foute site's
Forumotion is bezig met een goede ad-partner te zoeken. De laatste tijd wisselen ze regelmatig van partner, maar iedere partner lijkt wel zijn eigen probleem mee te brengen. Ze hopen tegen het einde van de week dit probleem opgelost te hebben.
- origineel:
- The Godfather schreef:Hello,
We're working to solve the situation this week, on mobile and desktop! We will change some ad partners to find a correct situation for everybody.Ange Tuteur schreef:Sorry to be critical, but I'm extremely disappointed with the choices Forumotion has made in terms of its ad partners.
You're right but you need to know that manage global ad partners is a real challenge for us. The premium ad partners have strict rules and when they detect some contents on one topic (adult, download, ...), they blacklist all the forums. We already tried premium partners like Amazon, ... and we had problems because of the forums contents.
And we're working with our historic ad partners. For many years , we have no problem with them. But since a few weeks / months, they cause us many problems: intempestive redirections on mobile, adult contents on desktop, social engineering contents, ...
At the end of this week, we hope that the advertising problems finally be over!
Best,
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hallo,
Ik heb ook 3 klachten gekregen over dit probleem en wordt niet echt gewaardeerd.
1 lid heeft al te kennen gegeven dat hij niet meer terug komt op het forum als het weer gebeurt.
Ik heb ook 3 klachten gekregen over dit probleem en wordt niet echt gewaardeerd.
1 lid heeft al te kennen gegeven dat hij niet meer terug komt op het forum als het weer gebeurt.
peepplaza- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 52
Registratie : 12-03-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Er is jammer genoeg eigenlijk niets dat ik kan doen om te helpen. Het enige wat iets zou oplossen is credits gebruiken voor de ads te verwijderen. Dit zou betekenen dat je ongeveer 5 euro zou moeten betalen. Dit is niet echt een oplossing maar eerder het probleem ontlopen.
Een deel van de probleem advertenties zijn ondertussen verwijderd en vervangen door een forumotion banner:
Een deel van de probleem advertenties zijn ondertussen verwijderd en vervangen door een forumotion banner:
.. | Topic tijdelijk vast gezet (sticky), hier komen alle meldingen rond dit onderwerp. |
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
@10spetter10 Ik had gister een vreemde doorlink pagina? Ik open een link omdat ik in mijn mailbox een melding van een bericht kreeg, wilde die bekijken op de iphone. Die stuurde mij door naar safari en daar ben ik niet ingelogd (gebruik chrome, maar this iphone dus die wil safari standaard gebruiken). Ik kreeg de pagina waar 'ie naar toe had moeten gaan niet eens te zien want ik werd gelijk al door gestuurd naar een of andere vage pagina van dating... en ik kon op GEEN enkele mogelijkheid terug naar het forum om de melding te bekijken, want hij bleef maar doorsturen naar die dating pagina.
Device: iPhone 5C
Software: iOS 9.3.2
Browser: Safari
Dragonytail- Forumlid
-
Registratie : 13-04-16
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Inmiddels heb ik maar credits gekocht om van die reclames af te zijn en dan zien we volgend jaar wel verder.
peepplaza- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 52
Registratie : 12-03-12
Dragonytail schreef:@10spetter10 Ik had gister een vreemde doorlink pagina? Ik open een link omdat ik in mijn mailbox een melding van een bericht kreeg, wilde die bekijken op de iphone. Die stuurde mij door naar safari en daar ben ik niet ingelogd (gebruik chrome, maar this iphone dus die wil safari standaard gebruiken). Ik kreeg de pagina waar 'ie naar toe had moeten gaan niet eens te zien want ik werd gelijk al door gestuurd naar een of andere vage pagina van dating... en ik kon op GEEN enkele mogelijkheid terug naar het forum om de melding te bekijken, want hij bleef maar doorsturen naar die dating pagina.
Als je me nog de volgende info geeft dan kan ik het doorsturen naar een proAdmin en dan proberen ze dat op te lossen.
- Url van je forum
- De link van de pagina
- Eventueel een printscreen
- Je locatie (Nl of Be)
- Welke forummodule (mobiel, desktop)
Het is waarschijnlijk eentje die ze over het hoofd gezien hebben omdat ze specifiek is voor je locatie.
-
Url van je forum Die stuur ik je even apart
De link van de pagina Same as above
Eventueel een printscreen -
Je locatie Noord-Oost Nederland
Welke forummodule (mobiel, desktop) Mobiel versie op Safari
De link van de pagina Same as above
Eventueel een printscreen -
Je locatie Noord-Oost Nederland
Welke forummodule (mobiel, desktop) Mobiel versie op Safari
Dragonytail- Forumlid
-
Registratie : 13-04-16
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb het gemeld, nu afwachten en zien of er iets aan gedaan kan worden.
-
Soortgelijke onderwerpen
» Exporteren naar Tapatalk?
» Naar een url.
» Van .aforumfree naar 999.org
» veranderen naar .nl domein?
» Converteren naar phpBB?
» Naar een url.
» Van .aforumfree naar 999.org
» veranderen naar .nl domein?
» Converteren naar phpBB?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: