Lichtkrant / berichten balk
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Lichtkrant / berichten balk
Is er een script dat ik een lichtkrant / berichtenbalk op mijn forum kan plaatsen net onder de banner en menu?
Moet er één zijn waar alleen ik en mijn mede beheerder iets op kunnen zetten en niet de leden.
Ik heb hier even een voorbeeld link wat ik precies bedoel http://www.webhelpje.nl/index.php?d=1
Mvg, Danny
Moet er één zijn waar alleen ik en mijn mede beheerder iets op kunnen zetten en niet de leden.
Ik heb hier even een voorbeeld link wat ik precies bedoel http://www.webhelpje.nl/index.php?d=1
Mvg, Danny
Laatst aangepast door peepplaza op wo 25 nov 2015 - 20:16; in totaal 1 keer bewerkt
peepplaza- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 52
Registratie : 12-03-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Lichtkrant / berichten balk
Hoi,
Deze optie is er al een tijdje, maar misschien dat hij wat te veel verborgen staat.
Ik denk dat als je hierop geraakt je wel verder kan. Mocht je nog verdere uitleg nodig hebben vraag je het maar.
Deze optie is er al een tijdje, maar misschien dat hij wat te veel verborgen staat.
Beheerderspaneel Algemeen Berichten & emails Aankondigingen |
Ik denk dat als je hierop geraakt je wel verder kan. Mocht je nog verdere uitleg nodig hebben vraag je het maar.
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Lichtkrant / berichten balk
Helemaal super SPETTER, helemaal wat ik bedoelde maar kon het hier nergens vinden..........opgelost
peepplaza- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 52
Registratie : 12-03-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe kring ik een soort lichtkrant boven in mijn forum??
» Widget balk
» Balk bovenaan
» Muisaanwijzer en Balk
» Reclame balk
» Widget balk
» Balk bovenaan
» Muisaanwijzer en Balk
» Reclame balk
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: