Lichtkrant / berichten balk
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Lichtkrant / berichten balk
Is er een script dat ik een lichtkrant / berichtenbalk op mijn forum kan plaatsen net onder de banner en menu?
Moet er één zijn waar alleen ik en mijn mede beheerder iets op kunnen zetten en niet de leden.
Ik heb hier even een voorbeeld link wat ik precies bedoel http://www.webhelpje.nl/index.php?d=1
Mvg, Danny
Moet er één zijn waar alleen ik en mijn mede beheerder iets op kunnen zetten en niet de leden.
Ik heb hier even een voorbeeld link wat ik precies bedoel http://www.webhelpje.nl/index.php?d=1
Mvg, Danny
Laatst aangepast door peepplaza op wo 25 nov 2015 - 20:16; in totaal 1 keer bewerkt

****zoekt met een Minelab Equinox 800, Tesoro Cortes en Minelab Excalibur****
(C) niets van deze regels mag zonder voorafgaande schriftelijke toestemming gedupliceerd worden.
Re: Lichtkrant / berichten balk
Hoi,
Deze optie is er al een tijdje, maar misschien dat hij wat te veel verborgen staat.
Ik denk dat als je hierop geraakt je wel verder kan. Mocht je nog verdere uitleg nodig hebben vraag je het maar.
Deze optie is er al een tijdje, maar misschien dat hij wat te veel verborgen staat.
Beheerderspaneel ![]() ![]() ![]() |
Ik denk dat als je hierop geraakt je wel verder kan. Mocht je nog verdere uitleg nodig hebben vraag je het maar.

10spetter10- Medaille Forumlid
-
Aantal berichten : 1222
Leeftijd : 23
Registratiedatum : 08-07-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja
Re: Lichtkrant / berichten balk
Helemaal super SPETTER, helemaal wat ik bedoelde maar kon het hier nergens vinden..........opgelost

****zoekt met een Minelab Equinox 800, Tesoro Cortes en Minelab Excalibur****
(C) niets van deze regels mag zonder voorafgaande schriftelijke toestemming gedupliceerd worden.
10spetter10- Medaille Forumlid
-
Aantal berichten : 1222
Leeftijd : 23
Registratiedatum : 08-07-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: