Verouderd forum niet te verwijderen
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Verouderd forum niet te verwijderen
Beste Ondersteun,
Na een lange tijd ga ik waarschijnlijk weer aan de slag met Actieforum. Echter heb ik een groot probleem. Ik kan geen nieuw forum registreren op mijn hoofd emailadres en ik ben vergeten wat mijn oude forum-url was. Door wat te zoeken ben ik op een van mijn oude forums terecht gekomen waarvan ik de url express nog niet plaats vanwege spam/reclame (?). Dan moet ik nog zien in te loggen. Natuurlijk is er een nieuw wachtwoord op te vragen, maar niet als deze opties voor admins zijn uitgeschakeld.
Kortom: Ik kan dus niet meer in mijn eigen forum om deze te verwijderen en een nieuwe te registeren. Ik weet ook niet zeker of dit forum hét forum is dat verwijderd moet worden om mijn hoofd e-mailadres weer te kunnen gebruiken.
Is er iets wat jullie hier mee kunnen doen om me te helpen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Mystic
Na een lange tijd ga ik waarschijnlijk weer aan de slag met Actieforum. Echter heb ik een groot probleem. Ik kan geen nieuw forum registreren op mijn hoofd emailadres en ik ben vergeten wat mijn oude forum-url was. Door wat te zoeken ben ik op een van mijn oude forums terecht gekomen waarvan ik de url express nog niet plaats vanwege spam/reclame (?). Dan moet ik nog zien in te loggen. Natuurlijk is er een nieuw wachtwoord op te vragen, maar niet als deze opties voor admins zijn uitgeschakeld.
Kortom: Ik kan dus niet meer in mijn eigen forum om deze te verwijderen en een nieuwe te registeren. Ik weet ook niet zeker of dit forum hét forum is dat verwijderd moet worden om mijn hoofd e-mailadres weer te kunnen gebruiken.
Is er iets wat jullie hier mee kunnen doen om me te helpen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Mystic
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Verouderd forum niet te verwijderen
Het eenvoudigste lijkt mij om gewoon een nieuw emailadres aan te maken, voor dit doel. ^.^
Chocoladesnoepje- Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 14-04-13
Templates : Nee
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Je kan nieuwe wachtwoorden voor oprichtersaccounts altijd bij ons aanvragen. Wij geven dit verzoek dan door naar de server die je dan een mail stuurt met een nieuw wachtwoord.
Als je het forum zou willen zoeken dat bij een bepaald email-adres hoort, kan je me ook een pm sturen met dat email-adres. Ik kan dan even kijken in de database welk forum gekoppeld is aan dat email-adres.
Als je het forum zou willen zoeken dat bij een bepaald email-adres hoort, kan je me ook een pm sturen met dat email-adres. Ik kan dan even kijken in de database welk forum gekoppeld is aan dat email-adres.
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dit is nu afgehandeld via pb.
.. | Ondersteunings Vraag opgelost en gesloten. |
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» oude forum verwijderen
» Kan mijn forum niet verwijderen!
» forum verwijderen lukt niet !!!!!
» Forum verwijderen.
» Verwijderen oude forum lukt maar niet
» Kan mijn forum niet verwijderen!
» forum verwijderen lukt niet !!!!!
» Forum verwijderen.
» Verwijderen oude forum lukt maar niet
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: