Nieuwe Layout Ondersteuningsforum
+2
Liesbeth*
Admin
6 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Jij en Actieforum... :: :: Mededelingen / Updates :: Mededelingen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Nieuwe Layout Ondersteuningsforum
Nieuwe Layout Ondersteuningsforum |
Beste leden, Zoals jullie vast wel hebben gezien, is er op het engelstalige ondersteuningsforum de nieuwe layout een tijdje terug verschenen, na lang werken aan vertalingen kunnen wij ook over naar deze layout. Wij danken Leah7 en Ange tuteur, van het engelstalige ondersteuningsforum die er veel tijd en energie in heeft gestoken om dit te maken. Dit nieuwe thema gaan we 15 oktober installeren om 20:00 dan zal ons ondersteuningsforum even op slot gaan voor ongeveer +/- een uur, kan zijn dat de werkzaamheden sneller klaar zijn maar kan ook wat langer duren. Deze nieuwe layout is moderner en gaat de navigatie via de footer verbeteren. hier is een kort overzicht van het toekomstige uiterlijk van dit forum (let wel dit zijn engelstalige screens):
Opgepast: Het is goed mogelijk wellicht dat er bugs zijn, ontdek je deze dan vragen we vriendelijk dit te melden aan Joost of 10spetter10 Groeten, |
problemen:
profielvelden in de postshoofding van tutorial/meldingtabelvrienden en genegeerde gebruikers icons in profiel
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Admin- Beheerder
-
Registratie : 03-11-06
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Nieuwe Layout Ondersteuningsforum
Wens jullie veel succes toe vanavond.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Leeftijd : 70
Registratie : 13-06-13
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Korra- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 33
Registratie : 13-01-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Veel succes en ik ben zeker benieuwd! Ziet er nu namelijk al geweldig uit!
Gast- Gast
Welkom terug allemaal,
Het onderhoud is voorbij, mocht je een fout tegen komen graag even hier posten.
We hopen dat je snel went aan de nieuwe layout.
Het onderhoud is voorbij, mocht je een fout tegen komen graag even hier posten.
We hopen dat je snel went aan de nieuwe layout.
Admin- Beheerder
-
Registratie : 03-11-06
CSS : Ja - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Vind het super mooi geworden
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Leeftijd : 70
Registratie : 13-06-13
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Ziet er goed uit
De mensen die deze skin hebben gemaakt, hebben goed werk geleverd ^^
De mensen die deze skin hebben gemaakt, hebben goed werk geleverd ^^
Marieksel- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 14-11-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Bij de instellingen van je profiel en dan vrienden en genegeerde gebruikers missen wat icoontjes. Ik heb het uitgeprobeerd op 2 profielen en op verschillende browsers.
Een voorbeeld van wat ik bedoel. Hier een voorbeeld met welke icoontje(s) er missen, deze voorbeeld is genomen van het Engelse ondersteun forum.
Een voorbeeld van wat ik bedoel. Hier een voorbeeld met welke icoontje(s) er missen, deze voorbeeld is genomen van het Engelse ondersteun forum.
Korra- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 33
Registratie : 13-01-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Korra schreef:Bij de instellingen van je profiel en dan vrienden en genegeerde gebruikers missen wat icoontjes. Ik heb het uitgeprobeerd op 2 profielen en op verschillende browsers.
Bedankt om dit even te melden. Ik heb al snel eens gekeken of ik zie waar het aan ligt, maar voorlopig heb ik nog geen oplossing.
Ik ga proberen dit op te lossen binnen dit weekend.
2015-10-24 - 11:23:49
Opgelost
Laatst aangepast door 10spetter10 op za 24 okt 2015 - 11:24; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : update status)
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hallo,
Na eeuwen weer een bericht te plaatsen, dacht ik een klein foutje te zien betreft aantal berichten en geslacht aan de zijkant van het bericht.
Bij andere zie ik dit probleem echter niet... Het zal wel niet heel erg van belang zijn dan, maar ik meld het liever even. Dan kunnen jullie zelf beslissen of er iets aan gedaan moet worden.
Na eeuwen weer een bericht te plaatsen, dacht ik een klein foutje te zien betreft aantal berichten en geslacht aan de zijkant van het bericht.
Bij andere zie ik dit probleem echter niet... Het zal wel niet heel erg van belang zijn dan, maar ik meld het liever even. Dan kunnen jullie zelf beslissen of er iets aan gedaan moet worden.
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
Het was maar een kleinigheidje maar het is er inderdaad niet bij alle leden waardoor we het over het hoofd zagen. De fout die je had was er enkel bij ex-medewerkers, maar nu zou die opgelost moeten zijn.
Bedankt om dit even te melden.
Bedankt om dit even te melden.
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Layout
» een nieuwe layout
» HITSKIN: Nieuwe Layout
» Hoe stel ik een nieuwe Layout in?
» Noodwebsite voor het ondersteuningsforum
» een nieuwe layout
» HITSKIN: Nieuwe Layout
» Hoe stel ik een nieuwe Layout in?
» Noodwebsite voor het ondersteuningsforum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Jij en Actieforum... :: :: Mededelingen / Updates :: Mededelingen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: