Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Re: Avatar hover informatie
Ik wil wel proberen te kijken of ik het "aan de praat" kan krijgen.. Al kan ik niet garanderen dat het ook daadwerkelijk gaat lukken ^^"
EDIT: Ik heb het ongeveer hetzelfde kunnen krijgen zoals het op jouw voorbeeld was. Het enige dat niet lukt is de "mini-avatar". Ook stoor ik me een beetje aan de enter bovenin het vakje van de RPG-fields (alles wat in de voorbeelden "appel" heet)..
EDIT: Ik heb het ongeveer hetzelfde kunnen krijgen zoals het op jouw voorbeeld was. Het enige dat niet lukt is de "mini-avatar". Ook stoor ik me een beetje aan de enter bovenin het vakje van de RPG-fields (alles wat in de voorbeelden "appel" heet)..
- Dit is hoe het er nu bij mij uit ziet:
Voor de hover
Tijdens de hover
Marieksel- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 14-11-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Profiel velden in hover
» Random color hover code probleem
» Hover avatar
» Hover avatar inhoud
» Hover Categorie
» Random color hover code probleem
» Hover avatar
» Hover avatar inhoud
» Hover Categorie
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: