Blue Moon Horses
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Blue Moon Horses
Do you believe in ghoststories Op Blue Moon Horses speel je een paard in de gevaarlijke wereld van de blauwe maan. Hier kun jij zelf een paard bedenken, van geschiedenis tot uiterlijk, en door te schrijven kun jij jouw karakter bespelen. Stap jij deze gevaarlijke wereld in? Het risico van het bezitten van goden-krachten is dat je vroeger of later jezelf een god waant. Maar paarden zijn geen goden en ze zijn net als ieder ander levend wezen onderworpen aan de grenzen van het beperkte. Een les die ieder met goden-krachten beter zou herinneren, want de gevolgen zullen niet te overzien zijn wanneer je denkt dat je onoverwinnelijk bent. Geloof mij. Ik kan het weten, ik was een gewoon paard met uitzonderlijke krachten. Ik was jong, trots en arrogant – zeg maar gerust onuitstaanbaar. De regels van het bezit van goden-krachten zijn simpel: waan jezelf nooit groter dan dat je bent, ken je grenzen en leg je er bij neer. Anders zul je de prijs betalen. Ik heb de prijs betaald... Lees verder op blue Moon Horses
|
Re: Blue Moon Horses
.. | Je promotie topic is bij deze goedgekeurd en gemarkeerd met het icoon. Heel veel succes met je forum! |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Leeftijd : 70
Registratie : 13-06-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Re: Blue Moon Horses
Do you believe in ghoststories
Blue Moon Horses |
djfreddy- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 24-10-15
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Red Moon Horses
» Warriors of the Moon [RPG]
» Dream Horses
» The Scandia Horses [RPG]
» The Wild Horses
» Warriors of the Moon [RPG]
» Dream Horses
» The Scandia Horses [RPG]
» The Wild Horses
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: