Help kan mijn forum niet op [Probleem opgelost]
4 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Help kan mijn forum niet op [Probleem opgelost]
hOi ik heb net een forum gemaakt maar kan er als beheerder niet op komen in het beheerderspaneel. Het inloggen gaat niet wie kan er helpen???
Bedank Miricle
Bedank Miricle
Re: Help kan mijn forum niet op [Probleem opgelost]
Probeer volgende keer een betere titel voor uw onderwerp de vinden.
Nu voor de hulp:
Weet u niet meer welk wachtword u heeft ingetikt toen u de forum ging maken? Normaal moet u op "Log in" drukken, dan als Gebruikersnaam ''Admin'', en als wachtwoord het wachtwoord dat u heeft uitgekozen bij het maken van uw forum.
Probeer het nog een keer, en vertel dan of het werkt.
Nu voor de hulp:
Weet u niet meer welk wachtword u heeft ingetikt toen u de forum ging maken? Normaal moet u op "Log in" drukken, dan als Gebruikersnaam ''Admin'', en als wachtwoord het wachtwoord dat u heeft uitgekozen bij het maken van uw forum.
Probeer het nog een keer, en vertel dan of het werkt.
Kajuzbonuz- Actief Forumlid
Leeftijd : 31
Registratie : 20-03-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nee gaat nog steeds niet hij blijft aangeven dat het wachtwoord en de mailadres niet klopt terwijl ik toch echt zeker ben van wel. Ik heb alles geprobeerd. Hoe los ik dit nu op? bedankt Miricle
Wat er kan gebeurdt zijn, is dat je prongelijk op "Caps lock" heb gedrukt op je toetsenbord, wat alles in hoofdletters schrijft. Wat je kan proberen, is je wachtword opnieuw in te tikken, maar met alles in Hoofdletters. Dus doe: "Caps lock + Wachtword".
Als dat niet werkt, dan haal ik een technicus er bij.
Als dat niet werkt, dan haal ik een technicus er bij.
Registratie : 20-03-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hoi heb het geprobeerd maar dat werkt ook niet. Ik moet toch als beheerder er gewoon op kunnen. Ik denk dat het toch te maken heeft met Inlognaam en wachtwoord. Dat er iets niet goed is gegaan
Bedankt Miricle
http://123babyforum.yourme.net/
Dit is het forum
Bedankt Miricle
http://123babyforum.yourme.net/
Dit is het forum
Kajuzbonuz schreef:Oké, ik neem contact op met een Technicus.
Dank jewel. Ik hoor het wel he.
Miricle
Het enige wat u hoeft te doen, is nog u E-mail adres te geven, dan kan er een nieuw wachtword worden gemaakt door de Technicus.
Admin- Beheerder
-
Registratie : 03-11-06
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Armay schreef:Een nieuw wachtword is u gezonden !
Hoi bedankt voor alle moeite maar heb hem net geprobeerd en kom er nog steeds niet op. Snap er niks van.Wat kan dat toch zijn? Hij blijft zeggen dat de inlognaam en code niet kloppen. Wat nu.
Toch bedankt he Miricle
Gebruikersnaam: Admin
Wachtword: De nieuw wachtword
Armay
Wachtword: De nieuw wachtword
Armay
Admin- Beheerder
-
Registratie : 03-11-06
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ja eindelijk bedankt he. Is goed nu super.Miricle
Blij dat het gelukt is, het probleem is dus opgelost.
Tsen- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 10-06-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Breette van mijn forum ... Probleem!! [Opgelost]
» Poll verschijnt niet op portal (probleem opgelost)
» probleem met mijn forum
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Kom niet meer in mijn forum
» Poll verschijnt niet op portal (probleem opgelost)
» probleem met mijn forum
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Kom niet meer in mijn forum
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: