''Profieltje''
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
''Profieltje''
Hier ben ik weer, met een vraag.
Ik heb bij sommige forums gezien dat je onderaan je bericht een ''profieltje'' krijgt. Hoe kan ik dit ook krijgen?
Ik heb bij sommige forums gezien dat je onderaan je bericht een ''profieltje'' krijgt. Hoe kan ik dit ook krijgen?
Merci- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 18-02-08
Oprichter : Nee
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: ''Profieltje''
bedoel je bv
naam:
leeftijd:
partner:
zo ja:
beheerderspaneel -> modules -> roleplay game
display the character sheet : ja
Change the wording "Character sheet" : vul in hoe je het wilt noemen
verzenden
add a field
alles invullen natuurlijk
Modifiable by the member: aanvinken als je wilt dat de leden dit kunnen invullen
Visible in the forums: aanvinken als je wilt dat het in de posts te zien is
dit kun je maar bij 3 velden aanvinken
naam:
leeftijd:
partner:
zo ja:
beheerderspaneel -> modules -> roleplay game
display the character sheet : ja
Change the wording "Character sheet" : vul in hoe je het wilt noemen
verzenden
add a field
alles invullen natuurlijk
Modifiable by the member: aanvinken als je wilt dat de leden dit kunnen invullen
Visible in the forums: aanvinken als je wilt dat het in de posts te zien is
dit kun je maar bij 3 velden aanvinken
doggygirly- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
en nog steeds vind ik dat die restrictie van 3 velden complete nonsens is
ach ja, bovenstaande is wel het antwoord en voor de verandering heb ik er geen woord op toe te voegen
ach ja, bovenstaande is wel het antwoord en voor de verandering heb ik er geen woord op toe te voegen
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Merci- Nieuw Forumlid
-
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
doggygirly- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Merci- Nieuw Forumlid
-
Regel ik,
Één glanzend slotje voor Verona97.
Gesloten
Één glanzend slotje voor Verona97.
Gesloten
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: