Benzema uit
5 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Benzema uit
Hoi allemaal!
Ik weet niet of het erg is opgevallen aangezien ik nog maar net het adminteam heb mogen versterken, maar mijn activiteit op dit forum is de laatste maand te verwaarlozen. Ik heb voor de zomer een baantje gevonden waar ik 5 volle werkdagen voor werk, en daarbij is het natuurlijk zomervakantie dus besteed ik mijn vrije dagen graag aan vrijwilligerswerk, familie en vrienden! Daardoor heb ik dus geen tijd meer om op het forum online te komen, laat staan dat ik mijn taken als admin kan uitvoeren. Als ik in september aan mijn universitaire opleiding ga beginnen, verwacht ik ook niet dat ik de tijd weer ga vinden om mijn functies hier met al mijn inzet kan uitvoeren. Daarom heb ik besloten mijn functie als admin, vertaler en grafisch ontwerper neer te leggen om eventueel plaats te maken voor een ander die zich er wel met 100% voor kan inzetten!
Ik wil iedereen heel erg bedanken voor de toch leuke tijd die ik heb gehad hier Echt top dat dit forum zo draaiende wordt gehouden door allemaal vrijwilligers, dat verdient zoveel respect! Maar natuurlijk zijn het ook de leden die het hier levendig en gezellig maken
Ik wens het team heel veel succes met jullie taken en alle leden met hun fora!
Benzema
Openstaande grafische ontwerpen kan ik door het bovenstaande dus helaas niet meer afronden. Hopelijk wordt er snel een vervanger gevonden zodat jullie verzoeken desalniettemin kunnen worden waargemaakt!
Ik weet niet of het erg is opgevallen aangezien ik nog maar net het adminteam heb mogen versterken, maar mijn activiteit op dit forum is de laatste maand te verwaarlozen. Ik heb voor de zomer een baantje gevonden waar ik 5 volle werkdagen voor werk, en daarbij is het natuurlijk zomervakantie dus besteed ik mijn vrije dagen graag aan vrijwilligerswerk, familie en vrienden! Daardoor heb ik dus geen tijd meer om op het forum online te komen, laat staan dat ik mijn taken als admin kan uitvoeren. Als ik in september aan mijn universitaire opleiding ga beginnen, verwacht ik ook niet dat ik de tijd weer ga vinden om mijn functies hier met al mijn inzet kan uitvoeren. Daarom heb ik besloten mijn functie als admin, vertaler en grafisch ontwerper neer te leggen om eventueel plaats te maken voor een ander die zich er wel met 100% voor kan inzetten!
Ik wil iedereen heel erg bedanken voor de toch leuke tijd die ik heb gehad hier Echt top dat dit forum zo draaiende wordt gehouden door allemaal vrijwilligers, dat verdient zoveel respect! Maar natuurlijk zijn het ook de leden die het hier levendig en gezellig maken
Ik wens het team heel veel succes met jullie taken en alle leden met hun fora!
Benzema
Openstaande grafische ontwerpen kan ik door het bovenstaande dus helaas niet meer afronden. Hopelijk wordt er snel een vervanger gevonden zodat jullie verzoeken desalniettemin kunnen worden waargemaakt!
Benzema- Actief Forumlid
-
Registratie : 24-06-14
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
Re: Benzema uit
Jammer heel er jammer Benzema.
Maar wens je veel succes met je studie.
Maar wens je veel succes met je studie.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Leeftijd : 70
Registratie : 13-06-13
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Benzema- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
Voor de korte tijd dat je op (team)lid was, was je toch een fijn persoon.
Ik hoop dat je nog veel plezier deze vakantie kan beleven en nog veel van het zonnetje kan genieten. Ik wens je ook nog veel succes met je studies en alles wat erbij hoort ...
Weet dat je altijd welkom bent om hier nog eens langs te komen!
Ik hoop dat je nog veel plezier deze vakantie kan beleven en nog veel van het zonnetje kan genieten. Ik wens je ook nog veel succes met je studies en alles wat erbij hoort ...
Weet dat je altijd welkom bent om hier nog eens langs te komen!
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
@Benzema,
Vind het heel erg jammer dat je stopt..
Heel erg bedankt voor al je hulp en gezelligheid zal je missen binnen het team. Je bent goed in wat je doet. Weet dat je altijd van mij terug mag keren.
Veel succes met je nieuwe studie binnenkort en veel succes met je job!
Vind het heel erg jammer dat je stopt..
Heel erg bedankt voor al je hulp en gezelligheid zal je missen binnen het team. Je bent goed in wat je doet. Weet dat je altijd van mij terug mag keren.
Veel succes met je nieuwe studie binnenkort en veel succes met je job!
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
@10spetter10 ,
Dankjewel voor je lieve bericht! Ik ga op deze manier met een prettig gevoel weg
@Joost ,
Heel lief om te horen en bedankt voor je wensen
Dankjewel voor je lieve bericht! Ik ga op deze manier met een prettig gevoel weg
@Joost ,
Heel lief om te horen en bedankt voor je wensen
Benzema- Actief Forumlid
-
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: