Breedte van het forum bij de post verandert
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Breedte van het forum bij de post verandert
Hoi, weten jullie hier wat op....ik heb mijn forum in Algemeen als forum breedte gezet op 90%
maar nu is van de ene dag op de andere dag bij de post/ berichtjes de breedte verbreedt terwijl de rest van het forum gewoon wel goed is.
Dus moet is steeds met de scrollbar onderaan heen en weer om een berichtje te kunnen lezen. Kan dit op een bepaalde breedte vast gezet worden zodat het binnen de grenzen blijft en daardoor prettiger leesbaar.
Bedankt alvast
maar nu is van de ene dag op de andere dag bij de post/ berichtjes de breedte verbreedt terwijl de rest van het forum gewoon wel goed is.
Dus moet is steeds met de scrollbar onderaan heen en weer om een berichtje te kunnen lezen. Kan dit op een bepaalde breedte vast gezet worden zodat het binnen de grenzen blijft en daardoor prettiger leesbaar.
Bedankt alvast
Laatst aangepast door essence op vr 12 jun 2015 - 19:28; in totaal 1 keer bewerkt
essence- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 04-10-14
Oprichter : Ja
Templates : Nee
CSS : Nee - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
Re: Breedte van het forum bij de post verandert
Zou het kunnen dat er toevallige op die pagina een afbeelding staat die te groot is?
Als dat zo is gaat je forum mee uitrekken zodat de afbeelding volledig zichtbaar is. Je kan dit dan oplossen door je afbeeldingen te laten herschalen via het beheerderspaneel.
Onderaan de blok 'Messages' staat er de optie voor je maximum breedte en hoogte van de afbeeldingen in te stellen.
Als dat zo is gaat je forum mee uitrekken zodat de afbeelding volledig zichtbaar is. Je kan dit dan oplossen door je afbeeldingen te laten herschalen via het beheerderspaneel.
Beheerderspaneel Algemeen Berichten en emails Configuratie |
Onderaan de blok 'Messages' staat er de optie voor je maximum breedte en hoogte van de afbeeldingen in te stellen.
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hoi dankje voor je reactie, ja die heb ik al verandert in 500 pixel width en de afbeelding is inderdaad kleiner geworden maar het gedeelte waar de berichten gelezen worden niet....
Kan het zijn als iemand een tekst gecopieert heeft en die dan erin plakt dat dan ook de breedte daardoor verandert?
Kan het zijn als iemand een tekst gecopieert heeft en die dan erin plakt dat dan ook de breedte daardoor verandert?
essence- Nieuw Forumlid
-
CSS : Nee - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
De tekst zou zich zelf moeten opdelen dat het niet op één lijn staat. Wanneer je een woord van 500 tekens hebt kan het wel voorvallen maar dat zal wel niet het geval zijn?
Zou je eventueel eens een linkje willen posten waar het probleem zich voordoet? Als je het liever niet openbaar zet, mag je me altijd een pm sturen met de link.
Zou je eventueel eens een linkje willen posten waar het probleem zich voordoet? Als je het liever niet openbaar zet, mag je me altijd een pm sturen met de link.
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Mmm vreemd ik zat net even te kijken hoe jou toegang te kunnen geven daar het een gesloten forum is.....dus ik ben even als Admin uitgelogt en als gewoon lid ingelogt en dan is de breedte wel ok......ik ben niet de enige die het forum bij de berichten breder ziet.
Maar dit is toch wel vreemd dat als je met een ander username inlogt dat het dan verandert.
Maar dit is toch wel vreemd dat als je met een ander username inlogt dat het dan verandert.
essence- Nieuw Forumlid
-
Hi samantha, ik heb nog niet zo veel ervaring met CSS dus daar ga ik nog even niet mee aan de gang....
Ik begrijp nog niet waarom met verschillende inlog namen een verschil kan ontstaan op het forum....
Maar goed ik sluit dit nu af maar mocht iemand wel weten hoe het komt dan mag die me pm sturen..
Samantha,bedankt voor het meedenken ik bewaar je informatie
Ik begrijp nog niet waarom met verschillende inlog namen een verschil kan ontstaan op het forum....
Maar goed ik sluit dit nu af maar mocht iemand wel weten hoe het komt dan mag die me pm sturen..
Samantha,bedankt voor het meedenken ik bewaar je informatie
essence- Nieuw Forumlid
-
Soortgelijke onderwerpen
» breedte van forum aanpassen aan schermresolutie gebruiker
» Breedte forum
» Breedte forum
» breedte van het forum aanpassen
» Breedte van het forum wijzigen
» Breedte forum
» Breedte forum
» breedte van het forum aanpassen
» Breedte van het forum wijzigen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: