3 OF 2
+5
Frostbite
marlinda
c4
bLACKADDER
truckerplace
9 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
truckerplace- Nieuw Forumlid
Registratie : 22-02-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: 3 OF 2
Nee, het gaat hier alleen om de stijl. Je forum gebruikt als je in het beheerderspaneel voor de phpBB3-versie kiest geen andere versie van phpBB, maar alleen de stijl is in de vorm van een phpBB3-stijl. Alle Actieforum-fora draaien technisch gezien nog op phpBB2 en hebben dus ook dezelfde functionaliteit. Wellicht zal Actieforum op termijn ook écht overgaan op phpBB3.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
phpbb3 staat nog in de kinderschoenen, en is lastiger om modificaties op te installeren. Verder vind ik de standaard functies wel goed uitgebreid en verbeterd.
Als forumotion phpbb3 installeerd, vind ik eigelijk dat je moet kunnen kiezen tussen de twee versies, want zelf prefereer ik nog steeds phpbb2 boven phpbb3.
Als forumotion phpbb3 installeerd, vind ik eigelijk dat je moet kunnen kiezen tussen de twee versies, want zelf prefereer ik nog steeds phpbb2 boven phpbb3.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik vind phpBB2 nog altijd het makkelijkste om mee te werken, de lay-out vind ik veel makkelijker aan te passen (qua maken van de afbeeldingen dan toch).
Maar ik vind de functies van phpBB3 toch beter.
Het hangt af van mijn stemming en welk soort forum welke versie ik gebruik.
Maar ik vind de functies van phpBB3 toch beter.
Het hangt af van mijn stemming en welk soort forum welke versie ik gebruik.
Omdat nu punBB bestaat heb ik het forum gelijk daarop gezet en ik moet zeggen dat mij dat zeer bevalt.
Vooral het portaal komt daarbij veel mooier uit, precies zoals ik het wil hebben.
Vooral het portaal komt daarbij veel mooier uit, precies zoals ik het wil hebben.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: