2 sets rangafbeeldingen gevraagd
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Diensten :: Grafisch Ontwerp Sectie :: Knoppen, Iconen, Rangen :: Voltooide Aanvragen
Pagina 1 van 1• Deel
2 sets rangafbeeldingen gevraagd
Naam van je forum: Nederland Heelt
Forum adres: http://nederlandheelt.actieforum.com
Welke plaatjes zou je graag gebruikt willen zien: bijgevoegde voorbeelden
Welke kleuren zou je graag willen zien: blauw
Welke lettertypes zou je graag gebruikt willen zien: duidelijk leesbaar
Jouw gebruikersnaam op je forum: TonnyKamper
Link naar je laatste aanvraag indien je deze hebt: https://ondersteun.actieforum.com/t5515-2-banners-gevraagd-voor-forum#33261
Overige wensen: Graag witte duidelijk leesbare letters, font type arial of amarant
Ik wil graag 2 sets hebben van de volgende afbeeldingen indien mogelijk, of als dat niet kan dat ze er dan op lijken.
Graag voor de volgende rangen:
Administrator
Co-Administrator
Donateur
Ervaringsdeskundige
Instantie
Lid
Luider
Moderator
Team
Ondersteuner
Partner
Supporter
VIP
Webmaster
Ik hoop dat je hiervoor tijd kunt vinden @Benzema, ik wacht geduldig af hoor
Forum adres: http://nederlandheelt.actieforum.com
Welke plaatjes zou je graag gebruikt willen zien: bijgevoegde voorbeelden
Welke kleuren zou je graag willen zien: blauw
Welke lettertypes zou je graag gebruikt willen zien: duidelijk leesbaar
Jouw gebruikersnaam op je forum: TonnyKamper
Link naar je laatste aanvraag indien je deze hebt: https://ondersteun.actieforum.com/t5515-2-banners-gevraagd-voor-forum#33261
Overige wensen: Graag witte duidelijk leesbare letters, font type arial of amarant
Ik wil graag 2 sets hebben van de volgende afbeeldingen indien mogelijk, of als dat niet kan dat ze er dan op lijken.
- Spoiler:
- Spoiler:
Graag voor de volgende rangen:
Administrator
Co-Administrator
Donateur
Ervaringsdeskundige
Instantie
Lid
Luider
Moderator
Team
Ondersteuner
Partner
Supporter
VIP
Webmaster
Ik hoop dat je hiervoor tijd kunt vinden @Benzema, ik wacht geduldig af hoor
Laatst aangepast door TonnyKamper op zo 12 apr 2015 - 13:29; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Opgelost)
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
TonnyKamper- Beheerder
-
Leeftijd : 70
Registratie : 15-02-15
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: 2 sets rangafbeeldingen gevraagd
Dit kost me iets meer tijd, dus verwacht ze rond het eind van het weekend!
Benzema- Actief Forumlid
-
Registratie : 24-06-14
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
TonnyKamper- Beheerder
-
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Benzema- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
WOW ze zijn helemaal geweldig @Benzema !!!
Duizendmaal dank voor de moeite en je werk eraan, je bent een KANJER
Duizendmaal dank voor de moeite en je werk eraan, je bent een KANJER
TonnyKamper- Beheerder
-
.. | Ik doe het graag Grafische aanvraag compleet! Gesloten en Verplaatst naar het archief! |
Benzema- Actief Forumlid
-
Soortgelijke onderwerpen
» Skinmaker gevraagd
» Gevraagd banner
» 2 Banners gevraagd voor forum
» gevraagd: logo / banner voor mijn forum
» Gevraagd banner
» 2 Banners gevraagd voor forum
» gevraagd: logo / banner voor mijn forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Diensten :: Grafisch Ontwerp Sectie :: Knoppen, Iconen, Rangen :: Voltooide Aanvragen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: