Filmpjes plaatsen?
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Filmpjes plaatsen?
als ik Code in plaats in een bericht ofzo he doet hij niet
zoals youtube code
echt vaag ???
slytherin78 - Onderwerp even aangepast.
zoals youtube code
echt vaag ???
slytherin78 - Onderwerp even aangepast.
Laatst aangepast door slytherin78 op do 21 feb 2008 - 18:11; in totaal 2 keer bewerkt
Re: Filmpjes plaatsen?
Moet het in Flash doen krijg ik wel klein beeld :S
wat is de voormaat van normale youtube clipje?
wat is de voormaat van normale youtube clipje?
ik zie youtube filmpjes, als je gewoon de code blijft zien heb je html uitgezet.
Ga naar admin paneel > gebruikers & gebruikersgroepen
Kijk in het menu links voor een optie genaamd basisinstellingen gebruikers. Kijk hier voor de optie html aanzetten en zet deze op JA.
Als het goed is moet alles dan gewoon werken.
Ga naar admin paneel > gebruikers & gebruikersgroepen
Kijk in het menu links voor een optie genaamd basisinstellingen gebruikers. Kijk hier voor de optie html aanzetten en zet deze op JA.
Als het goed is moet alles dan gewoon werken.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
nou werkt niet normaal :S als bericht maakt en dan code neer zet en dan voorbeeld druk doet hij het en als ik verzenden drukt zie niet meer (miss is er update maar toch)
Edit: Laat maar in mijn gebruiker profiel stond iets fout Zet maar mooie goude slotje op
slytherin78 hier - Heb een bericht even samengeplakt, je kan altijd het edit knopje gebruiken, daarvoor hoeft geen nieuwe post voor geplaatst te worden.
Edit: Laat maar in mijn gebruiker profiel stond iets fout Zet maar mooie goude slotje op
slytherin78 hier - Heb een bericht even samengeplakt, je kan altijd het edit knopje gebruiken, daarvoor hoeft geen nieuwe post voor geplaatst te worden.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
murph12 schreef:ow chips mn sleutel brak...
Wat naar , maar dit is geen chatbox.
Gesloten
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Grappige YT filmpjes
» You Tube filmpjes niet zichtbaar
» Widgets plaatsen.
» als ik een foto wil plaatsen
» Widgets plaatsen.
» als ik een foto wil plaatsen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: