Positie van Avatar, naam, rang en rang-icon in topics vraag
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Positie van Avatar, naam, rang en rang-icon in topics vraag
Hallo beste mensen,
Ik zit met een vraag over de plaatsen van de gebruikersgegevens in de topics, ik heb deze tutorial van het engelse helpforum gevolgd:
Ik heb dit toegepast zowel in mijn testforum als in het echte forum, beiden phpBB2, beiden met dezelfde codes.
Ik heb de gegevens in deze volgorde geplaatst:
Gebruikersnaam
Rangnaam
Rang-icon
Op beide fora verschijnen ze perfect in de normale topics, alleen in de blogs werkt het alleen op mijn testforum goed en op het echte forum blijft de volgorde ongewijzigd..
Kijk maar, dit is een blog op mijn testforum:
Wie heeft enig idee waarom het op het ene forum wel goed gaat en op het andere niet? Ik heb op beide phpBB2 fora exact dezelfde codes ingevoerd in de viewtopic_body template en op publiceren geklikt, dus waar ligt het nu aan? Waar moet ik het zoeken?
Ik hoop vurig dat iemand mij kan helpen, ik ben de weg kwijt helaas
Ik zit met een vraag over de plaatsen van de gebruikersgegevens in de topics, ik heb deze tutorial van het engelse helpforum gevolgd:
- Spoiler:
Ik heb dit toegepast zowel in mijn testforum als in het echte forum, beiden phpBB2, beiden met dezelfde codes.
Ik heb de gegevens in deze volgorde geplaatst:
Gebruikersnaam
Rangnaam
Rang-icon
Op beide fora verschijnen ze perfect in de normale topics, alleen in de blogs werkt het alleen op mijn testforum goed en op het echte forum blijft de volgorde ongewijzigd..
Kijk maar, dit is een blog op mijn testforum:
- Spoiler:
- Spoiler:
Wie heeft enig idee waarom het op het ene forum wel goed gaat en op het andere niet? Ik heb op beide phpBB2 fora exact dezelfde codes ingevoerd in de viewtopic_body template en op publiceren geklikt, dus waar ligt het nu aan? Waar moet ik het zoeken?
Ik hoop vurig dat iemand mij kan helpen, ik ben de weg kwijt helaas
Laatst aangepast door Dragonytail op zo 31 dec 2017 - 15:34; in totaal 4 keer bewerkt (Reden : Opgelost)
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
TonnyKamper- Beheerder
-
Leeftijd : 70
Registratie : 15-02-15
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Positie van Avatar, naam, rang en rang-icon in topics vraag
Is er iemand die mij hierbij advies kan geven ?
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
TonnyKamper- Beheerder
-
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik zou niet direct weten waaraan het ligt, misschien is er vroeger een update toegepast die jezelf manueel moest aanbrengen? Om dit te testen zou je eens die template moeten resetten, dus al je aanpassingen verwijderen door op :delete: : te drukken. Vergeet dan wel niet om eerst een back-up te maken in geval dat er iets misloopt.
Ik ben niet zeker of dit gaat helpen maar dit is voorlopig het enige wat me te binnenschiet.
Ik ben niet zeker of dit gaat helpen maar dit is voorlopig het enige wat me te binnenschiet.
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dank je wel voor het advies @10spetter10
Ik zal dat dan maar eens proberen..
Bij mijn weten heb ik nooit iets veranderd enkel en alleen op het echte platform, ik doe altijd eerst op het testplatform uittesten en dan daarna pas op het echte platform..
Maar je weet maar nooit, ik ga je advies opvolgen en als dit niet werkt dan laat ik het maar zo, het is alleen maar een esthetische kwestie dus kan het geen kwaad om het zo te laten.. ik zal dan ook dit topic als opgelost markeren.
Hartelijk dank voor de genomen tijd en moeite !!
Ik zal dat dan maar eens proberen..
Bij mijn weten heb ik nooit iets veranderd enkel en alleen op het echte platform, ik doe altijd eerst op het testplatform uittesten en dan daarna pas op het echte platform..
Maar je weet maar nooit, ik ga je advies opvolgen en als dit niet werkt dan laat ik het maar zo, het is alleen maar een esthetische kwestie dus kan het geen kwaad om het zo te laten.. ik zal dan ook dit topic als opgelost markeren.
Hartelijk dank voor de genomen tijd en moeite !!
Laatst aangepast door TonnyKamper op wo 1 apr 2015 - 14:44; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typfout)
TonnyKamper- Beheerder
-
.. | Ondersteunings Vraag opgelost en gesloten. |
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Registratie : 13-06-13
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Soortgelijke onderwerpen
» Naam vetgedrukt bij Rang Admin
» problemen met rang
» Hoe maak ik een rang?
» Achtergrond Post per rang.
» Icon voor een externe link plaatsen in de topics ?
» problemen met rang
» Hoe maak ik een rang?
» Achtergrond Post per rang.
» Icon voor een externe link plaatsen in de topics ?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: