Modules: HTML pagina's maken: Welke internet talen werken?
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Modules: HTML pagina's maken: Welke internet talen werken?
Bij de modules in de admin panel is ook de optie lege html pagina's te maken.
Mijn vraag is: Kun je daarin ook javascript zetten? of andere scripttalen?
Tot zover weet ik alleen dat HTML kan, en CSS binnen html tags. Welke soorten codes werken nog meer?
Mijn vraag is: Kun je daarin ook javascript zetten? of andere scripttalen?
Tot zover weet ik alleen dat HTML kan, en CSS binnen html tags. Welke soorten codes werken nog meer?
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Modules: HTML pagina's maken: Welke internet talen werken?
Javascript werkt ook op deze pagina's. Server-side programmeertalen als PHP kunnen niet worden opgenomen in een HTML-pagina.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ok, maar server-side javascript zal dus ook niet werken neem ik aan, alleen de client side javascript.
nu eens kijken welke client side talen er nog zijn naast javascript, html en css
nu eens kijken welke client side talen er nog zijn naast javascript, html en css
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Een vraag, over ditr onderwerp Wat is die HTML Pagina, weet veel van computers en zo software :S maar HTMl is nieuw voor me
HTML (HyperText Markup Language) is een opmaaktaal voor webpagina's. Met HTML kun je de indeling van een pagina bepalen. Op internet zijn veel cursussen te vinden voor HTML.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
:O zag al bij stylen ook staan ...Toch bedankt he
Heropent / verzoek via een pm bericht dus heb even me berichtje ge edit.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» HTML source ipv alleen switch editor in html/widget(portal/forum)
» Portal modules verschijnen niet meer in tabelvorm
» Met welke forumversie werk jij het liefst?
» icoontje internet.
» Op welke plaats staat mijn forum?.
» Portal modules verschijnen niet meer in tabelvorm
» Met welke forumversie werk jij het liefst?
» icoontje internet.
» Op welke plaats staat mijn forum?.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: