Profiel velden
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Profiel velden
Sinds kort ben ik bezig met mijn eigen Pokémon forum, deze gaat over Kanto. Nu ben ik niet één van de beste in codes, dus heb ik hierbij hulp nodig.
Graag zou ik alle Pokémon die je in je team hebt naast elkaar willen hebben, maar ik weet niet hoe ik dit voor elkaar moet krijgen.
Mijn forum is een phpBB3 versie.
X
Dus wie kan mij hiermee helpen?
Graag zou ik alle Pokémon die je in je team hebt naast elkaar willen hebben, maar ik weet niet hoe ik dit voor elkaar moet krijgen.
Mijn forum is een phpBB3 versie.
X
Dus wie kan mij hiermee helpen?
Laatst aangepast door Raveh op wo 24 dec 2014 - 14:24; in totaal 1 keer bewerkt
Korra- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 33
Registratie : 13-01-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Profiel velden
Ik ga toch nog eventjes dit topic hieronder reageren. Want ik vrees dat er weer mensen boos gaan worden om het feit dat er screenshots zijn genomen van hun forums. (;
https://ondersteun.actieforum.com/t4996-copyright-do-s-and-don-ts?highlight=copyright
https://ondersteun.actieforum.com/t4996-copyright-do-s-and-don-ts?highlight=copyright
Kiekie- Forumlid
-
Leeftijd : 28
Registratie : 02-04-14
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
Re: Profiel velden
Op verzoek van Raveh naar de prullenmand.
.. | Verplaatst naar de prullenbak en gesloten! |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Profiel
» Ingevulde velden van formulier worden niet opgeslagen
» Niet instaat om berichten te verwijderen of velden aan te passen.
» Velden tijdens registratie zichtbaar maar niet verplicht
» Rpg profiel?
» Ingevulde velden van formulier worden niet opgeslagen
» Niet instaat om berichten te verwijderen of velden aan te passen.
» Velden tijdens registratie zichtbaar maar niet verplicht
» Rpg profiel?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: