Email veranderen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Email veranderen
Wilde gisteren mijn email adres veranderen n dit lukte niet.
Omdat er al iemand was met dit email adres.
Nu heb ik de ledenlijst door gespit maar me zelf niet tegen gekomen.
Hoe kan ik mijn email wijzigen, gebruik deze die ik nu heb eigenlijk nooit.
Omdat er al iemand was met dit email adres.
Nu heb ik de ledenlijst door gespit maar me zelf niet tegen gekomen.
Hoe kan ik mijn email wijzigen, gebruik deze die ik nu heb eigenlijk nooit.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Leeftijd : 70
Registratie : 13-06-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Re: Email veranderen
Ik wil mijn email adres op dit ondersteuningsforum veranderen.
Maar die is in gebruik wat volgens mij niet kan, daarom heb ik alle leden door gelopen.
Maar die is in gebruik wat volgens mij niet kan, daarom heb ik alle leden door gelopen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
-
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Aha oké, als het alleen hier is stuur me me maar even een PM met het mail adres die je wilt hebben dan pas ik je profiel even aan voor je.
Dan kan dit topic denk ik wel op slot toch?
Dan kan dit topic denk ik wel op slot toch?
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Je hebt een PM en inderdaad dan kan dit opslot.
-
.. | Ondersteunings Vraag opgelost en gesloten. |
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe email van admin te veranderen
» Email adres van leden veranderen
» geen email bij registratie?
» email ontvangen wanneer ik een pm krijg
» Notificatie email
» Email adres van leden veranderen
» geen email bij registratie?
» email ontvangen wanneer ik een pm krijg
» Notificatie email
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: