Speciale aanvraag voor mijn portaal.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Re: Speciale aanvraag voor mijn portaal.
Ik kan je hiermee wel helpen De widgetcodes moeten ook lukken. Ik stuur je even een pm met mijn vragen!
Benzema- Actief Forumlid
-
Registratie : 24-06-14
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
Prima Ik heb je in verband hiermee een pm gestuurd.
.. | Gesloten en Verplaatst naar het archief! |
Benzema- Actief Forumlid
-
Registratie : 24-06-14
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
SamanthaMelissaS schreef:Ok, dit duurt echt veel te lang! Ik hoor niks meer, ik zie geen activiteit op mijn forum en hier. Ik wil dit niet. Het is ook niet zoals de aanvraag is bedoeld. Ik ben teleurgesteld en cancel dit. Bedankt voor de moeite, maar ik ga mijn aanvragen ergens anders laten afhandelen.
Het is je goed recht om een aanvraag te annuleren, maar je moet wel weten dat onze medewerkers allemaal op vrijwillige basis werken en ook naast dit ondersteuningsforum een privé leven ernaast hebben en je moet niet verwachten dat je de enige bent waar we tijd voor hebben we hebben ook meer zaken zoal hier op het ondersteuningsforum als in het privé leven dit komt heel ondankbaar over let hierop in het vervolg op de manier van schrijven.
Verder sluit ik dit topic aangezien je de aanvraag geannuleerd hebt!
.. | Verplaatst naar de prullenbak en gesloten! |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» aanvraag voor logo
» Aanvraag Link voor in script Control Panel voor gebruikers
» hoe kan ik het script aanpassen voor mijn onderwerpen in mijn index
» aanvraag voor banners?
» Tips voor mijn forum
» Aanvraag Link voor in script Control Panel voor gebruikers
» hoe kan ik het script aanpassen voor mijn onderwerpen in mijn index
» aanvraag voor banners?
» Tips voor mijn forum
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: