Leden registreren
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Leden registreren
Hallo beste helpers,
ik heb een probleempje.
Telkens als iemand zich wil registreren,
komt er een bericht dat het beheer een ledenstop invoerde.
Hoe kan ik die stop annuleren? Ik kan het nergens vinden.
Alvast bedankt, groetjes Sandra
ik heb een probleempje.
Telkens als iemand zich wil registreren,
komt er een bericht dat het beheer een ledenstop invoerde.
Hoe kan ik die stop annuleren? Ik kan het nergens vinden.
Alvast bedankt, groetjes Sandra
Laatst aangepast door sandra---wiske op zo 9 nov 2014 - 12:19; in totaal 1 keer bewerkt
sandra---wiske- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 53
Registratie : 14-04-14
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
Re: Leden registreren
Het uitschakelen doe je op deze manier ^^.
Beheerderspaneel Gebruikers en Leden Gebruikers Leden mogelijkheden Allow new members: JA |
Gast- Gast
Dat heb ik al een paar keer geprobeerd,
maar dat lukt niet, krijg steeds dezelfde melding.
maar dat lukt niet, krijg steeds dezelfde melding.
-
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
Om welk forum gaat het precies? Misschien dat er een script is dat het tegen houdt of dat je je cookies moet verwijderen uit de browser en refreshen ;O
EDIT
Als het om het forum gaat die je in hebt gevuld in je profiel, dan zou ik je browser eens opschonen, 'cuz ik kan wel gewoon bij de registreer pagina komen ;O
EDIT
Als het om het forum gaat die je in hebt gevuld in je profiel, dan zou ik je browser eens opschonen, 'cuz ik kan wel gewoon bij de registreer pagina komen ;O
Gast- Gast
Het is een proeforum.
ik weet niet of ik de link mag zetten hier.
Als het ni mag, verwijder deze dan maar ;-)
< Knip >
Alvast bedankt.
< Knip >
Alvast bedankt.
Laatst aangepast door Nathy op zo 9 nov 2014 - 10:43; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Link weggehaald)
-
Even een update op dit topic:
Ik heb aan sandra---wiske gevraagd of er in het beheerderspaneel gekeken mocht worden. Uiteindelijk bleek de fout hem te zitten in het volgende.
Wanneer je het forum op VAKANTIEMODUS hebt staan, betekend dat dat het forum de gegevens overneemt die je voor het inschakelen van deze modus hebt ingevoerd. Alles wat je daarna veranderd werkt niet tot je de modus uit zet.
Wees voorzichtig met het gebruik van die modus en zet dit alleen aan bij een eventuele onderhoud.
Waar kan dit aan en uit worden gezet??
BEHEERDERSPANEEL → ALGEMEEN → FORUM → CONFIGURATIE → FORUM IN VAKANTIEMODUS : NEE
Voor Sandra heb ik dit nu uitgezet en kunnen er weer nieuwe leden bij komen.
Ik hoop dat het nu opgelost is ^^.
Ik heb aan sandra---wiske gevraagd of er in het beheerderspaneel gekeken mocht worden. Uiteindelijk bleek de fout hem te zitten in het volgende.
Wanneer je het forum op VAKANTIEMODUS hebt staan, betekend dat dat het forum de gegevens overneemt die je voor het inschakelen van deze modus hebt ingevoerd. Alles wat je daarna veranderd werkt niet tot je de modus uit zet.
Wees voorzichtig met het gebruik van die modus en zet dit alleen aan bij een eventuele onderhoud.
Waar kan dit aan en uit worden gezet??
BEHEERDERSPANEEL → ALGEMEEN → FORUM → CONFIGURATIE → FORUM IN VAKANTIEMODUS : NEE
Voor Sandra heb ik dit nu uitgezet en kunnen er weer nieuwe leden bij komen.
Ik hoop dat het nu opgelost is ^^.
Gast- Gast
Ik heb even de link uit uw post verwijderd, ik verwijs u hiervoor naar de forumregels:sandra---wiske schreef:Het is een proeforum.
< Knip >
Alvast bedankt.
9. Het is verboden om forumlinks in berichten te plaatsen, je dient dit topic te lezen waar informatie in staat om dit te kunnen toevoegen aan jouw profiel!
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Sorry Nathy, t zal niet meer gebeuren
Bang YongGuk, bedankt om mijn probleem op te lossen ;-)
Dit zal ik zeker niet meer vergeten.
Groeten Sandra
Bang YongGuk, bedankt om mijn probleem op te lossen ;-)
Dit zal ik zeker niet meer vergeten.
Groeten Sandra
-
Soortgelijke onderwerpen
» Leden kunnen niet registreren
» registreren
» registreren met 1 ip
» registreren
» registreren
» registreren met 1 ip
» registreren
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: