Postsheet
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Diensten :: Grafisch Ontwerp Sectie :: Overige :: Voltooide Aanvragen
Pagina 1 van 1• Deel
Postsheet
Hey allemaal,
Html is helaas niet mijn strekte kant, dus leek het me verstandig om hier maar een postsheet aan te vragen voor mijn forum. Als er meer informatie nodig is dan hoor ik het graag.
Naam van je forum:
Forum adres: Darius
Wat wil je hebben: Een postsheet
Jouw gebruikersnaam op je forum: Vooralsnog Admin
Uitleg postsheet
Ik verwacht, en hoef, geen uitgebreide speciale postsheet. Het is natuurlijk geen vereiste voor een forum, maar geeft een veel nettere uitstraling. Zolang ik er netjes een bericht in kan typen ben ik er helemaal tevreden mee. De bovenkant kan een blauwe kleur krijgen en indien mogelijk deze afbeelding aan de linkerkant (http://www.iconarchive.com/show/blue-bits-icons-by-icojam/shield-icon.html), zodat daarnaast de titel van het bericht kan. Daaronder gewoon een wit vlak waar de tekst kan komen en het zou fijn zijn als er onder ook nog een balkje komt waar ik de datum kan plaatsen.
Html is helaas niet mijn strekte kant, dus leek het me verstandig om hier maar een postsheet aan te vragen voor mijn forum. Als er meer informatie nodig is dan hoor ik het graag.
Naam van je forum:
Forum adres: Darius
Wat wil je hebben: Een postsheet
Jouw gebruikersnaam op je forum: Vooralsnog Admin
Uitleg postsheet
Ik verwacht, en hoef, geen uitgebreide speciale postsheet. Het is natuurlijk geen vereiste voor een forum, maar geeft een veel nettere uitstraling. Zolang ik er netjes een bericht in kan typen ben ik er helemaal tevreden mee. De bovenkant kan een blauwe kleur krijgen en indien mogelijk deze afbeelding aan de linkerkant (http://www.iconarchive.com/show/blue-bits-icons-by-icojam/shield-icon.html), zodat daarnaast de titel van het bericht kan. Daaronder gewoon een wit vlak waar de tekst kan komen en het zou fijn zijn als er onder ook nog een balkje komt waar ik de datum kan plaatsen.
Laatst aangepast door George op di 21 okt 2014 - 15:45; in totaal 1 keer bewerkt
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Postsheet
Topic Titel Hier
Algemene Tekst Hier
Overige Tekst Hier
Is dit goed? Als er nog iets aan veranderd moet worden, zeg het maar~ C:
- De code:
- Code:
<link href='http://fonts.googleapis.com/css?family=Old+Standard+TT' rel='stylesheet' type='text/css'><div align="center"><div style="width:475px;"><div align="left"><div style="margin-top:5px;background-image:url(http://i.imgur.com/bz6yUzb.png);width:50px;height:50px;background-color:#1977ae;width:475px;background-repeat:no-repeat;border:2px solid #083148;"><div style="color:white;font-family:old standard tt;text-align:center;font-size:23px;margin-top:10px;width:425px;margin-left:50px;">TOPIC TITEL HIER</div></div></div><div align="center"><div style="background-color:white;margin-top:5px;border:1px solid white;width:477px;color:#083148;"><div style="margin-top:3px;margin-bottom:3px;">ALGEMENE TEKST HIER</div></div><div style="background-color:#1977ae;color:white;font-size:9px;margin-top:5px;border:1px solid #083148;width:477px;margin-bottom:5px;">OVERIGE TEKST HIER</div></div></div></div>
Marieksel- Actief Forumlid
-
Registratie : 14-11-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
George- Actief Forumlid
-
Registratie : 06-07-11
Marieksel- Actief Forumlid
-
Registratie : 14-11-12
Re: Postsheet
.. | Ondersteunings Vraag opgelost en gesloten. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Diensten :: Grafisch Ontwerp Sectie :: Overige :: Voltooide Aanvragen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: