nieuw adresnaam
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
nieuw adresnaam
Hallo,
Ik heb mijn forum aangepast aan alle hondenrassen en heb de naam beagleforum-the.talk.net (beaglebabbelbox) veranderd in -Knip door Joost-
Als ik op de link klik zie ik nog steeds op de balk bovenaan beaglebabbelbox staan? waar kan ik deze aanpassen?
groetjes,
kristina
Ik heb mijn forum aangepast aan alle hondenrassen en heb de naam beagleforum-the.talk.net (beaglebabbelbox) veranderd in -Knip door Joost-
Als ik op de link klik zie ik nog steeds op de balk bovenaan beaglebabbelbox staan? waar kan ik deze aanpassen?
groetjes,
kristina
Laatst aangepast door toby_2003 op ma 6 okt 2014 - 9:36; in totaal 1 keer bewerkt
Re: nieuw adresnaam
Beheerderspaneel Algemeen Forum promotie Zoekmachines |
Hier heb je bij 'Referencing: metatags' een kopje 'Titel van de bladzijde van ontvangst' als je deze aanpast zou je de titel bovenaan in het balkje ook aanpassen.
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: nieuw adresnaam
.. | Graag willen we je vragen of je op je profiel meer profielvelden kunt invullen o.a je forum link, browser, forumstijl. We staan geen forum links meer toe in ondersteuningstopics deze is dus uit je bericht gehaald! |
.. | Ondersteunings Vraag opgelost en gesloten. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» nieuw nieuw nieuw download forum voor muziek en films en nog zo veel meer
» k ben nieuw
» Nieuw Topic
» een nieuw ''blok''
» nieuw lid plaatje enz..
» k ben nieuw
» Nieuw Topic
» een nieuw ''blok''
» nieuw lid plaatje enz..
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: