Verandering Datacenter: rapporteer bugs
+2
snowy
Joost
6 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Jij en Actieforum... :: :: Mededelingen / Updates :: Mededelingen Archief
Pagina 2 van 2• Deel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Verandering Datacenter: rapporteer bugs
Eerste onderwerp bericht herinnering :
Verandering Datacenter: rapporteer bugs |
Hallo Actieforum leden De migratie is over Alles is correct beheerd. Onze technische dienst werken aan de laatste details. Als je problemen met je forum hebt, alsjeblieft rapporteer je problemen in dit topic met deze informatie: - Url van je forum - Browser - Forum versie - Omschrijving van je probleem - Screenshot Als je deze informatie niet geeft zullen we geen rekening houden met je probleem. Bedankt voor je begrip! Bugs die al recent zijn gemeld: - Captcha bij registreren niet weergeven => opgelost - Chatbox bericht fout => opgelost - Widgets verdwenen => opgelost - Portal gedeactiveerd => opgelost - Nieuwe widgets toevoegen niet opgeslagen op het beheerderspaneel => opgelost - Berichten verdwenen => opgelost - Javascripts, CSS en templates verdwenen => opgelost - Permissie groep probleem => opgelost - Lege berichten => opgelost - Bericht met 1970 data => opgelost (bewerk je bericht en de juiste datum moet terug komen) - Hipay is verdwenen => opgelost - Bewerken van een bericht werkt niet goed => opgelost - Mogelijkheid om nieuwe avatars te uploaden via het profiel en en via het beheerderspaneel "De afbeelding is de groot of beschadigd" => opgelost - Het menu Accordeon index is verdwenen => opgelost - Resize van avatar werkt niet => opgelost - De volgende links werken niet: yourforum.com/feed, /rss, /sitemap.mx link niet getoond XML code => opgelost - E-mail wordt niet weergegeven op het gebruikersprofiel (via beheerderspaneel) => opgelost - Gallerij, smilies, avatar verdwenen => opgelost - Onderhoudspagina => opgelost - Forum backup onmogelijk => opgelost - Emails notificatie verdwenen en in spambox => opgelost - Berichten verdwenen of leeg => opgelost - Probleem met domein naam met de www. => opgelost - Hitskin toegang => opgelost - Nieuwsbrief opstellen => opgelost Alsjeblieft lees dit: 1- Onze techniche dienst is druk bezig aan het werk om de bugs te verhelpen. Dus, vertraagde forums zijn mogelijk. 2- Over topics, berichten en categorieën die verdwenen zijn, onze technische dienst is bezig aan dit probleem om alle data terug te krijgen. Het is mogelijk dat verwijderde berichten, topics, categorieen en leden terug komen! Bedankt voor je hulp |
ActieForum |
Laatst aangepast door Joost op zo 9 nov 2014 - 12:33; in totaal 11 keer bewerkt
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Verandering Datacenter: rapporteer bugs
Vanmorgen had ik 5 nieuwsbrieven in mijn email.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Leeftijd : 70
Registratie : 13-06-13
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Liesbeth* schreef:Vanmorgen had ik 5 nieuwsbrieven in mijn email.
Oké, ik zie nog geen bericht dat het weer werkt laat de nieuwsbrief optie even voor wat het is als je wilt de technische dienst heeft deze optie niet voor niks offline gedaan straks gaat er wat fout als mensen deze gaat gebruiken. Ik post het hier als er nieuws komt.
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Snap ik maar wilde het je even laten weten.
-
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Ledenaantal klopt niet meer
URL: http://waterholechronicles.actieforum.com
Browser: IE
Forumversie: phpBB3
Probleem:
Vandaag viel het me ineens op dat mijn (pas gestarte) forum nog maar 70 leden zou hebben, terwijl dat er voorheen 104 waren. Het nieuwste lid dat genoemd wordt is niet echt het nieuwste lid. Na dit lid zijn er nog 34 nieuwe leden bij gekomen. Ik heb het controlepaneel gecheckt en kwam daarin ook een tegenstrijdigheid tegen: De statistics geven aan dat er 70 leden zijn, terwijl op de users list wel alle 104 leden vermeld staan.
(N.B. Ik heb het idee dat mijn forum op de een of andere manier is 'teruggezet' naar enkele dagen geleden, want toen ik het forum gisteren bezocht leken er een hoop nieuwe berichten te zijn geplaatst maar toen ik die ging bekijken bleek dat het allemaal oude berichten waren die ik al eerder had gezien. Er zijn trouwens voor zover ik kan zien geen berichten verdwenen.)
Screenshots:
Dit geeft het forum aan als aantal leden (links onderaan de pagina):
Ook de statistieken van het controlepaneel vermelden ditzelfde aantal:
In de users list in het controlepaneel staan echter wel alle 104 leden. Onderstaand screenshot laat pag. 6 van de users list zien. De eerste 5 pagina's tonen elk 20 leden, en pagina 6 toont er nog 4, samen dus 104:
Browser: IE
Forumversie: phpBB3
Probleem:
Vandaag viel het me ineens op dat mijn (pas gestarte) forum nog maar 70 leden zou hebben, terwijl dat er voorheen 104 waren. Het nieuwste lid dat genoemd wordt is niet echt het nieuwste lid. Na dit lid zijn er nog 34 nieuwe leden bij gekomen. Ik heb het controlepaneel gecheckt en kwam daarin ook een tegenstrijdigheid tegen: De statistics geven aan dat er 70 leden zijn, terwijl op de users list wel alle 104 leden vermeld staan.
(N.B. Ik heb het idee dat mijn forum op de een of andere manier is 'teruggezet' naar enkele dagen geleden, want toen ik het forum gisteren bezocht leken er een hoop nieuwe berichten te zijn geplaatst maar toen ik die ging bekijken bleek dat het allemaal oude berichten waren die ik al eerder had gezien. Er zijn trouwens voor zover ik kan zien geen berichten verdwenen.)
Screenshots:
Dit geeft het forum aan als aantal leden (links onderaan de pagina):
Ook de statistieken van het controlepaneel vermelden ditzelfde aantal:
In de users list in het controlepaneel staan echter wel alle 104 leden. Onderstaand screenshot laat pag. 6 van de users list zien. De eerste 5 pagina's tonen elk 20 leden, en pagina 6 toont er nog 4, samen dus 104:
Na de registratie van een nieuwe gebruiker op mijn forum vandaag, lijkt het probleem dat ik hierboven aangaf ineens opgelost. De ledenaantallen die vermeld staan op zowel het forum als het controlepaneel staan nu op 105 en kloppen dus weer .
@Gydjulind, super dat alles weer werkt!
Joost- Beheerder
-
Joost schreef:@Gydjulind, super dat alles weer werkt!
Had dit probleem eigenlijk ook te maken met alle veranderingen rond de 'verhuizing' van Actieforum/Forumotion?
Klopt, heeft met de migratie te maken verandering van de datacenter.
Joost- Beheerder
-
De optie nieuwsbrief werkt weer gelukkig.
-
De migratie is voorbij, als er nog problemen zijn kan er een ondersteuningstopic voor geopend worden.
Joost- Beheerder
-
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Verandering Datacenter
» DataCenter Onderhoud
» Naam verandering.
» Geplande Datacenter onderhoud
» Vraag over skin verandering
» DataCenter Onderhoud
» Naam verandering.
» Geplande Datacenter onderhoud
» Vraag over skin verandering
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Jij en Actieforum... :: :: Mededelingen / Updates :: Mededelingen Archief
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: